Наукова бiблiотека ХНУРЕ

Вітаємо, Гiсть Увійти

  • Головна
  • Список
  • Особистий кабінет
    • Формуляр
    • Попереднi замовлення
    • Віртуальний квиток
    • Налаштування
    • Увійти
  • Корисні посилання
    • КНМЗ
    • Відкритий архів
    • Сайт бібліотеки
    • Сайт університету
  • Українська
  • English       
  • Русский

Вид документа:

Стаття періодики

Зозульов О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова // Вища школа. – 2008. – №6. – С. 50–68.

  • Додати до списку


Складова документа:
Вища школа : науково-практичне видання. №6 / МОН України // Вища школа. – Київ : Знання, 2008


Тема:
    Ключові слова
  • маркетинг, маркетинг, marketing
  • промислові підприємства, промышленные предприятия
  • конкурентоспроможність, конкурентоспособность, competitiveness, competitive power
  • економіка України, экономика Украины
  • маркетинг іноваційної діяльності, маркетинг инновационной деятельности
  • інноваційна діяльність, инновационная деятельность
Всього бібліографічних записів: 219598. Останнє оновлення: 13-MAY-25.