Наукова бiблiотека ХНУРЕ

Вітаємо, Гiсть Увійти

  • Головна
  • Список
  • Особистий кабінет
    • Формуляр
    • Попереднi замовлення
    • Віртуальний квиток
    • Налаштування
    • Увійти
  • Корисні посилання
    • КНМЗ
    • Відкритий архів
    • Сайт бібліотеки
    • Сайт університету
  • Українська
  • English       
  • Русский

Вид документа:

Стаття періодики

УДК:

339.138: 332.1

Фітель О. І. Концептуальні засади маркетингової діяльності територіальних громад / О. І. Фітель // Регіональна економіка. – 2017. – №1(83). – С. 23–29

  • Додати до списку


Складова документа:
Регіональна економіка : науково-практичний журнал. №1(83) / НАН України, М-во економіки України, Ін-т регіональних досліджень НАН України // Регіональна економіка. – Львів, 2017


Тема:
    Ключові слова
  • маркетинг, маркетинг, marketing
  • територіальні громади, территориальные общества
  • діяльність, деятельность
  • конкурентоспроможність, конкурентоспособность, competitiveness, competitive power
Всього бібліографічних записів: 219607. Останнє оновлення: 30-MAY-25.