Наукова бiблiотека ХНУРЕ

Вітаємо, Гiсть Увійти

  • Головна
  • Список
  • Особистий кабінет
    • Формуляр
    • Попереднi замовлення
    • Віртуальний квиток
    • Налаштування
    • Увійти
  • Корисні посилання
    • КНМЗ
    • Відкритий архів
    • Сайт бібліотеки
    • Сайт університету
  • Українська
  • English       
  • Русский

Вид документа:

Стаття періодики

Сковородина Л. Л. Влияние современного информационного общества на интернет-брендинг университета / Л. Л. Сковородина // Открытое образование. – 2015. – №4. – С. 68–72.

  • Додати до списку


Складова документа:
Открытое образование : научно-практический журнал. №4 / МЭСИ, МАОО // Открытое образование. – Москва, 2015


Тема:
    Ключові слова
  • університети, университеты, universities, uniwersytety, Universitaeten
  • інформаційне суспільство, информационное общество
  • імідж, имидж
  • інформаційно-комунікаційні технології , ІКТ, информационно-коммуникационные технологии, ИКТ
  • соціальні медіа, социальные медиа
  • Інтернет-брендінг, Интернет-брендинг
Всього бібліографічних записів: 213012. Останнє оновлення: 12-JUN-25.