Наукова бiблiотека ХНУРЕ

Вітаємо, Гiсть Увійти

  • Головна
  • Список
  • Особистий кабінет
    • Формуляр
    • Попереднi замовлення
    • Віртуальний квиток
    • Налаштування
    • Увійти
  • Корисні посилання
    • КНМЗ
    • Відкритий архів
    • Сайт бібліотеки
    • Сайт університету
  • Українська
  • English       
  • Русский

Вид документа:

Стаття періодики

Раєвнєва О. Іміджева привабливість вищих навчальних закладів як фактор нецінової конкуренції на ринку освітніх послуг / О. Раєвнєва // Вища школа. – 2015. – №9-10. – С. 109–126.

  • Додати до списку


Складова документа:
Вища школа : науково-практичне видання. №9-10 / МОН України // Вища школа. – Київ : Знання, 2015


Тема:
    Ключові слова
  • конкуренція, конкуренция, concurence, competition
  • вищі навчальні заклади (внз), высшие учебные заведения (вузы), Hochschulen
  • освітні послуги, образовательные услуги
  • конкурентоспроможність, конкурентоспособность, competitiveness, competitive power
  • імідж, имидж
Всього бібліографічних записів: 219598. Останнє оновлення: 13-MAY-25.