Шифр: 519 Г67
Горбач А. Н. Анализ спонтанных последовательностей и регрессионных моделей в маркетинге / А. Н. Горбач, Н. А. Цейтлин. – Харьков : ФО-П Шейніна О. В., 2008. – 182 с. : ил. – ISBN 978-966-96780-3-4. – 25,00
Горбач А. Н. Анализ спонтанных последовательностей и регрессионных моделей в маркетинге / А. Н. Горбач, Н. А. Цейтлин. – Харьков : ФО-П Шейніна О. В., 2008. – 182 с. : ил. – ISBN 978-966-96780-3-4. – 25,00
Статистика використання: Видач: 0
Де отримати


Місце видачі: | Кількість: | В наявності: |
Абонемент загальний к. 358 | 1 | 1 |
Тема:
- Ключові слова
- маркетингові дослідження, маркетинговые исследования, marketing research
- параметризація, параметризация
- регресійні моделі, регрессионные модели
- кластерний аналіз, кластерный анализ
- аналіз послідовностей, анализ последовательностей
- спонтанні послідовності, спонтанные последовательности УДК
- 519.246.8 Аналіз часових рядів. Автокореляція. Регресія