Шифр: B-7436 ШІ
Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни "Міжнародний маркетинг" для студентів денної форми навчання спеціальності 7.080404 - Інтелектуальні системи прийняття рішень / упоряд. : М. Д. Борячок, Н. О. Волошина ; МОН України, ХНУРЕ. – Харків : ХНУРЕ, 2008. – 20 с. – 1,30
Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни "Міжнародний маркетинг" для студентів денної форми навчання спеціальності 7.080404 - Інтелектуальні системи прийняття рішень / упоряд. : М. Д. Борячок, Н. О. Волошина ; МОН України, ХНУРЕ. – Харків : ХНУРЕ, 2008. – 20 с. – 1,30
- Електронна версія (doc / 291 Kb)
- Замовити
Статистика використання: Завантажень: 7 Видач: 0
Де отримати


Місце видачі: | Кількість: | В наявності: |
Абонемент загальний к. 358 | 5 | 5 |
Тема:
- Ключові слова
- реклама, advertising, promotion
- міжнародний маркетинг, международный маркетинг, international marketing
- ХНУРЕ- праці науковців, ХНУРЭ - труды научных сотрудников
- рекламна продукція, рекламная продукция Ключові слова латиницею
- Adobe Photoshop 7.0 ХНУРЕ. Праці співробітників
- Борячок Михайло Дмитрович, Борячок Михаил Дмитриевич, Boryachok M. D.
- Волошина Наталія Олексіївна, Волошина Наталия Алексеевна