Шифр: B-7280 ЕК
Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни "Маркетинг" для студентів усіх форм навчання спеціальності 7.050102- Економічна кібернетика / упоряд. : Л. В. Соколова, Г. М. Верясова, Н. М. Таран ; МОН України, ХНУРЕ. – Харків : ХНУРЕ, 2007. – 48 с. – 1,84
Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни "Маркетинг" для студентів усіх форм навчання спеціальності 7.050102- Економічна кібернетика / упоряд. : Л. В. Соколова, Г. М. Верясова, Н. М. Таран ; МОН України, ХНУРЕ. – Харків : ХНУРЕ, 2007. – 48 с. – 1,84
- Електронна версія (doc / 795 Kb)
- Замовити
Статистика використання: Завантажень: 7 Видач: 46
Де отримати


Місце видачі: | Кількість: | В наявності: |
Абонемент загальний к. 358 | 2 | 2 |
Тема:
- Ключові слова
- маркетинг, маркетинг, marketing
- конкурентоспроможність, конкурентоспособность, competitiveness, competitive power
- ХНУРЕ- праці науковців, ХНУРЭ - труды научных сотрудников
- параметричні методи, параметрические методы ХНУРЕ. Праці співробітників
- Верясова Ганна Миколаївна, Верясова Анна Николаевна
- Соколова Людмила Василівна, Соколова Людмила Васильевна
- Таран Наталія Миколаївна, Таран Наталья Николаевна