Шифр: У05я7 Г37
Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика : навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В. Г. Герасимчук. – К. : Вища школа, 1994. – 327 с. : іл. – ISBN 5-11-004232-2. – 31300,00
Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика : навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В. Г. Герасимчук. – К. : Вища школа, 1994. – 327 с. : іл. – ISBN 5-11-004232-2. – 31300,00
Статистика використання: Видач: 2
Де отримати


Місце видачі: | Кількість: | В наявності: |
Абонемент загальний к. 358 | 48 | 48 |
Тема:
- Ключові слова
- маркетинг, маркетинг, marketing
- реклама, advertising, promotion
- товари, товары, wares, markets, products, goods
- роздрібна торгівля, розничная торговля, retailing, merchandising
- маркетингові дослідження, маркетинговые исследования, marketing research
- цінова політика, ценовая политика, pricing policy, la politique de prix
- оптова торгівля, оптовая торговля, wholesaling