


Шифр: 1(07) Ш87
Штанько В. І. Філософія і методологія науки : навч. пос. / В. І. Штанько ; МОН України, НМЦВО, ХНУРЕ. – Харків : ХНУРЕ, 2002. – 300 с. – ISBN 966-659-047-6. – 10,84
Штанько В. І. Філософія і методологія науки : навч. пос. / В. І. Штанько ; МОН України, НМЦВО, ХНУРЕ. – Харків : ХНУРЕ, 2002. – 300 с. – ISBN 966-659-047-6. – 10,84
Статистика використання: Видач: 110
Анотація:
Навчальний посібник є одним з найперших в Україні навчальних посібників для аспірантів та магістрантів технічних та природничонаукових спеціальностей з філософії. В ньому дається цілісний виклад сучасного стану філософії і методології науки. Автор намагається охопити різноманітні аспекти філософського аналізу можливостей, джерел та меж пізнання, сутності процесу пізнання та
різних гносеологічних позицій при його вирішенні; особливостей наукового пізнання, його методів, форм, підвалин наукового пізнання; генезис та етапів розвитку філософії як науки; теоретичних моделей розвитку науки і основних історичних етапів цього розвитку; особливостей онтології та методології класичної науки та тих трансформацій, що відбуваються в ній в процесі становлення некласичної та постнекласичної науки кінця XX - початку XXI ст.; багатоманіття
та протиріччя ціннісних орієнтацій науки як соціального інституту, співвідношення свободи наукового пошуку та соціальної відповідальності вченого в сучасних умовах.
Навчальний посібник стане у пригоді аспірантам, шукачам, що готуються до екзамену з філософії, а також магістрантам, що вивчають курс "Філософські
і методологічні проблеми наукового пізнання".
різних гносеологічних позицій при його вирішенні; особливостей наукового пізнання, його методів, форм, підвалин наукового пізнання; генезис та етапів розвитку філософії як науки; теоретичних моделей розвитку науки і основних історичних етапів цього розвитку; особливостей онтології та методології класичної науки та тих трансформацій, що відбуваються в ній в процесі становлення некласичної та постнекласичної науки кінця XX - початку XXI ст.; багатоманіття
та протиріччя ціннісних орієнтацій науки як соціального інституту, співвідношення свободи наукового пошуку та соціальної відповідальності вченого в сучасних умовах.
Навчальний посібник стане у пригоді аспірантам, шукачам, що готуються до екзамену з філософії, а також магістрантам, що вивчають курс "Філософські
і методологічні проблеми наукового пізнання".
Де отримати


Місце видачі: | Кількість: | В наявності: |
Абонемент загальний к. 358 | 118 | 114 |
Тема:
- Персоналії
- Поппер, Карл Ключові слова
- онтологія, онтология
- аксіологія, аксиология
- логіка, логика, logika, logic, Logik, logique
- філософія науки, философия науки
- герменевтика
- феноменологія, феноменология
- неопозитивізм, неопозитивизм
- пізнання, познание, cognition
- епістемологія, эпистемология
- гносеологія, гносеология
- постпозитивізм, постпозитивизм
- методологія науки, методология науки
- синергетика, синергетика ХНУРЕ. Праці співробітників
- Штанько Валентина Ігорівна, Штанько Валентина Игоревна, Shtan'ko Valentyna Igorivna