Шифр: У05я7 Г20
Гаркавенко С. С. Маркетинг : підручник / С. С. Гаркавенко. – Киев : Лібра, 2002. – 712 с. – ISBN 966-7035-41-7. – 40,00
Гаркавенко С. С. Маркетинг : підручник / С. С. Гаркавенко. – Киев : Лібра, 2002. – 712 с. – ISBN 966-7035-41-7. – 40,00
- Електронна версія (djvu / 8,82 Mb)
- Замовити
Статистика використання: Завантажень: 5 Видач: 13
Анотація:
Підручник, в якому викладено курс маркетингу, написано на базі підручника "Маркетинг" Гаркавенко С.С., виданого у 1998 р. і складається з двох частин.
У частині І "Теоретичні основи та прикладні аспекти маркетингу" розглядається сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції та види маркетингу (розділ І). У розділах 2-8 висвітлено наступні функції маркетингу^ маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетингу, товарна, цінова політика, політика розподілу, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності.
Частина (І - "Практикум: маркетингові ситуації та практичні завдання" включає 50 типових маркетингових ситуацій та заадання до них- Частина II інтегровано в частину І, що дозволяє студентам, оволодівши теоретичним матеріалом, набувати практичні навички вирішення маркетингових проблем.
З метою формування у студентів логіки прийняття маркетингових рішень в конкретних сит>ешях, у новому виданні підручника запропонована єдина структура викладення ситуацій: опис ситуа
У частині І "Теоретичні основи та прикладні аспекти маркетингу" розглядається сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції та види маркетингу (розділ І). У розділах 2-8 висвітлено наступні функції маркетингу^ маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетингу, товарна, цінова політика, політика розподілу, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності.
Частина (І - "Практикум: маркетингові ситуації та практичні завдання" включає 50 типових маркетингових ситуацій та заадання до них- Частина II інтегровано в частину І, що дозволяє студентам, оволодівши теоретичним матеріалом, набувати практичні навички вирішення маркетингових проблем.
З метою формування у студентів логіки прийняття маркетингових рішень в конкретних сит>ешях, у новому виданні підручника запропонована єдина структура викладення ситуацій: опис ситуа
Де отримати


Місце видачі: | Кількість: | В наявності: |
Абонемент загальний к. 358 | 17 | 16 |