Шифр: У01я7 О-75
Основи економічної теорії : підручник : у 2 кн. Кн. 2. Підприємництво, маркетинг, менеджмент. Відтворення в національному та світовому господарстві / Ю. В. Ніколенко, М. М. Діденко, А. В. Шегда, О. М. Діденко ; за ред.Ю. В. Ніколенка. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. : Либідь, 1998. – 272 с. – ISBN 966-06-0006-2. – 5,45
Основи економічної теорії : підручник : у 2 кн. Кн. 2. Підприємництво, маркетинг, менеджмент. Відтворення в національному та світовому господарстві / Ю. В. Ніколенко, М. М. Діденко, А. В. Шегда, О. М. Діденко ; за ред.Ю. В. Ніколенка. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. : Либідь, 1998. – 272 с. – ISBN 966-06-0006-2. – 5,45
Статистика використання: Видач: 0
Де отримати


Місце видачі: | Кількість: | В наявності: |
Абонемент загальний к. 358 | 1 | 1 |
Тема:
- Ключові слова
- економічна теорія, экономическая теория, economic theory
- маркетинг, маркетинг, marketing
- макроекономіка, макроэкономика, macroeconomics
- менеджмент, менеджмент, management
- світова економіка, мировая экономика, world economy
- підприємництво, предпринимательство, enterprise, enterprising, entrepreneurship
- торгівля, торговля, trade, commerce
- малий бізнес, малый бизнес, small business
- керування, управление, management
- суспільне відтворення, общественное воспроизводство