Шифр: 004.9 Р26
Рафальська О. О. Інформаційна технологія багатосценарної організації освітнього процесу : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.-6 "Інформаційні технології" / Рафальська Олена Олександрівна ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури. – Київ, 2016. – 20 с.
Рафальська О. О. Інформаційна технологія багатосценарної організації освітнього процесу : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.-6 "Інформаційні технології" / Рафальська Олена Олександрівна ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури. – Київ, 2016. – 20 с.
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Проведено аналіз організації освітнього процесу у навчальних закладах
Європи та США. Запропоновано для рішення задачі розробки методу багатосценарного управління освітнім процесом використовувати комбінований науково-методологічний базис, який основується на використанні системного підходу для опису діяльності навчального закладу, процесного підходу - для моделювання освітнього процесу, сценарного підходу - для розробки інформаційної технології багатосценарної організації освітнього процесу
і проектного - для управління проектом створення такої технології.
Розроблено метод багатосценарної організації навчання, що забезпечує ефективну організацію освітнього процесу і дає можливість реалізувати різні сценарії на різних етапах навчання. Визначено концепцію інтеграції сценаріїв навчання в багатосценарну інформаційну технологію організації навчання та досліджено модель розгалуженої траєкторії навчання.
Європи та США. Запропоновано для рішення задачі розробки методу багатосценарного управління освітнім процесом використовувати комбінований науково-методологічний базис, який основується на використанні системного підходу для опису діяльності навчального закладу, процесного підходу - для моделювання освітнього процесу, сценарного підходу - для розробки інформаційної технології багатосценарної організації освітнього процесу
і проектного - для управління проектом створення такої технології.
Розроблено метод багатосценарної організації навчання, що забезпечує ефективну організацію освітнього процесу і дає можливість реалізувати різні сценарії на різних етапах навчання. Визначено концепцію інтеграції сценаріїв навчання в багатосценарну інформаційну технологію організації навчання та досліджено модель розгалуженої траєкторії навчання.
Тема:
- УДК
- 004.9 Прикладні інформаційні (комп’ютерні) технології Ключові слова
- вища освіта, высшее образование, higher education
- інформаційні технології, ІТ, информационные технологии, ИТ, information technologies
- науково-освітні процеси, научно-образовательные процессы
- багатосценарне навчання, многосценарное обучение