Шифр: 629.7 М92
Мухіна М. П. Методологія комплексної кореляційно-екстремальної навігації безпілотних авіаційних систем в умовах ризику : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.13 "Навігація та управління рухом" / Мухіна Марина Петрівна ; М-во освіти і науки України, Нац. авіац. ун-т. – Київ, 2016. – 35 с.
Мухіна М. П. Методологія комплексної кореляційно-екстремальної навігації безпілотних авіаційних систем в умовах ризику : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.13 "Навігація та управління рухом" / Мухіна Марина Петрівна ; М-во освіти і науки України, Нац. авіац. ун-т. – Київ, 2016. – 35 с.
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Створені й удосконалені методи кореляційно-екстремальної навігації (КЕНС)
за полем рельєфу та оптичним полем земної поверхні, розроблено методики
по підготовці уніфікованої картографічної бази еталонів, отримали подальший розвиток методи оптимального оцінювання навігаційних даних з розділенням вектору стану на лінійну та нелінійну складові та використанням алгоритмів точкової фільтрації. Внесені зміни у структуру системи дозволяють вважати запропоновані методики і процедури принципово новими, і відповідно, передбачають і принципово новий підхід до розробки комплексної КЕНС, починаючи від етапу проектування системи, підготовки картографічної інформації
і закінчуючи реалізацією навігаційних алгоритмів у режимі реального часу.
Запропонований підхід формує методологію комплексної КЕНС безпілотних авіаційних систем в умовах ризику. Ефективність теоретичних та практичних результатів роботи підтверджено впровадженням розроблених алгоритмів та методик у виробництво та навчально-науковий процес.
за полем рельєфу та оптичним полем земної поверхні, розроблено методики
по підготовці уніфікованої картографічної бази еталонів, отримали подальший розвиток методи оптимального оцінювання навігаційних даних з розділенням вектору стану на лінійну та нелінійну складові та використанням алгоритмів точкової фільтрації. Внесені зміни у структуру системи дозволяють вважати запропоновані методики і процедури принципово новими, і відповідно, передбачають і принципово новий підхід до розробки комплексної КЕНС, починаючи від етапу проектування системи, підготовки картографічної інформації
і закінчуючи реалізацією навігаційних алгоритмів у режимі реального часу.
Запропонований підхід формує методологію комплексної КЕНС безпілотних авіаційних систем в умовах ризику. Ефективність теоретичних та практичних результатів роботи підтверджено впровадженням розроблених алгоритмів та методик у виробництво та навчально-науковий процес.
Тема:
- УДК
- 629.7 Авіація та космонавтика. Літальні апарати. Ракетна техніка та озброєння. Астронавтика та космічна техніка Ключові слова
- кореляційно-екстремальні системи навігації, КЕСН, корреляционно-экстремальные системы навигации, КЭСН
- комплексування, комплексирование
- навігаційні системи, навигационные системы
- статистичне оцінювання, статистическое оценивание
- точкова фільтрація, точечная фильтрация
- уніфіковаеі еталони, унифицированные эталоны
- геофізичне поле, геофизическое поле