Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти рівня магістр
ШІ
Андрушок М. Ю. Розробка елементів програмного забезпечення для мультиагентного ігрового середовища : дипломна робота, пояснювальна записка / М. Ю. Андрушок ; кер. роботи доц. Шергін В.Л. ; ХНУРЕ, Кафедра Штучного інтелекту. – Харків, 2016. – 95 с. : CD


Анотація:
Метою роботи є розроблення системи алгоритмів поведінки для штучного інтелекту в іграх жахів, щоб надати можливість монстрам підлаштувати їх дії відповідно до дій гравця за допомогою сфер чуттєвості, моделювання основних почуттів, параметрів поведінки, близьких до реальних.
Метод розробки - об'єктно-орієнтовний підхід до розробки програмного продукту, мова програмування C#, середовище розробки Unity 3D.
У результаті роботи було розроблено програмний модуль, що підлаштовує поведінку штучного інтелекту монстра під дії гравця

ХОРОР, ГРА, МОНСТР, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ, СФЕРА ЧУТЛИВОСТІ, С#, UNITY 3D, SURVIVAL HORROR

Целью работы является разработка системы алгоритмов поведения для искусственного интеллекта в играх ужасов, чтобы предоставить возможность монстрам подстроить их действия в соответствии с действиями игрока с помощью сфер чувств, моделирование основных чувств, параметров поведения, близких к реальным.
Метод разработки - объектно-ориентированный подход к разработке программного продукта, язык программирования C #, среда разработки Unity 3D.
В результате работы был разработан программный модуль, который подстраивает поведение искусственного интеллекта монстра под действия игрока

ХОРОР, ИГРА, МОНСТР, ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ , СФЕРА ЧУВСТВ, С#, UNITY 3D, SURVIVAL HORROR

The aim is to develop a system of behavior algorithms for artificial intelligence in horror games to allow monsters to adjust their actions according to the player's actions via sensuality fields, modeling of basic emotions, behavior parameters close to real.
Method development - an object-oriented approach to software development, programming language C #, IDE Unity 3D.
As a result, a software module that adjusts the behavior of artificial intelligence monster under the action of the player has been developed

HORROR, GAME, MONSTER, ARTIFICIAL INTELLIGENCE, SENSITIVITY SPHERE, C#, UNITY 3D, SURVIVAL HORROR