Шифр: 004 Ш38
Шегедін П. А. Комп'ютеризована система контролю параметрів технічного стану тягово-рухомого складу : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 "Комп'ютерні системи та компоненти" / Шегедін Петро Анатолійович ; М-во освіти і науки України, Держ. екон.-технол. ун-т трансп. – Київ, 2016. – 23 с.
Шегедін П. А. Комп'ютеризована система контролю параметрів технічного стану тягово-рухомого складу : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 "Комп'ютерні системи та компоненти" / Шегедін Петро Анатолійович ; М-во освіти і науки України, Держ. екон.-технол. ун-т трансп. – Київ, 2016. – 23 с.
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Розроблено новий метод визначення демпфувальних характеристик при проведенні випробувань. Розроблений метод характеризується високою завадозахищеністю та точністю визначення логарифмічного декременту затухання та власної частоти коливань конструкції. Представлено результати апробації системи в ході випробувань локомотиву ЧС-8 та пасажирського вагону.
Також знайдено програмне забезпечення, що реалізує визначення стрибкоподібної зміни властивостей сигналів алгоритмами кумулятивних сум. Реалізовано інструментарій статистичної обробки даних та перевірки статистичних гіпотез. Наведено приклад використання розробленої системи для обробки результатів приймальних випробувань рухомого складу. Розроблено методику та інструментарій обробки сигналів динамічних випробувань, що дозволяють виділяти їх кластери для врахування локальної стаціонарності та інформації про умови проведення випробувань, а саме режими руху, швидкість, прискорення та кривизну шляху на основі аналізу даних GPS-навігації, що забезпечує підвищення точності визначення діагностичних параметрів.
Також знайдено програмне забезпечення, що реалізує визначення стрибкоподібної зміни властивостей сигналів алгоритмами кумулятивних сум. Реалізовано інструментарій статистичної обробки даних та перевірки статистичних гіпотез. Наведено приклад використання розробленої системи для обробки результатів приймальних випробувань рухомого складу. Розроблено методику та інструментарій обробки сигналів динамічних випробувань, що дозволяють виділяти їх кластери для врахування локальної стаціонарності та інформації про умови проведення випробувань, а саме режими руху, швидкість, прискорення та кривизну шляху на основі аналізу даних GPS-навігації, що забезпечує підвищення точності визначення діагностичних параметрів.
Тема:
- УДК
- 004.052.32 Контроль відмов
- 656.2 Експлуатація залізничого транспорту. Залізничий рух Ключові слова
- діагностика, диагностика, diagnosis
- інформаційно-вимірювальні системи, ІВС, информационно-измерительные системы, ИИС
- інформаційні сигнали, информационные сигналы
- рухомий склад, подвижной состав
- демпфування, демпфирование
- алгоритм Шьюхарта
- Лемона-Розенблата критерій, Лемона-Розенблатта критерий