Шифр: 621.391 С37
Симоненко О. В. Потокові моделі та методи управління чергами на інтерфейсах маршрутизаторів транспортних телекомунікаційних мереж : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 "Телекомунікаційні системи та мережі" / Симоненко Олександр Вікторович ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2016. – 24 с.
Симоненко О. В. Потокові моделі та методи управління чергами на інтерфейсах маршрутизаторів транспортних телекомунікаційних мереж : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 "Телекомунікаційні системи та мережі" / Симоненко Олександр Вікторович ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2016. – 24 с.
- Електронна версія (pdf / 1,2 Mb)
- Замовити
Статистика використання: Завантажень: 6 Видач: 0
Анотація:
Отримала подальший розвиток потокова модель управління чергами на інтерфейсах маршрутизаторів транспортних ТКМ, новизна якої полягає в тому,
що в ході управління чергами здійснюється оптимальне агрегування та розподіл потоків на підставі порівняння та мінімізації розбіжності класів потоків і черг, в які вони направляються, що дозволило в більшості випадків скоротити число підтримуваних черг на інтерфейсі без зниження рівня диференціації якості обслуговування. Також розвинута модель управління чергами на інтерфейсах маршрутизаторів активних мереж, новизна якої полягає в тому, що в ході обслуговування пакетів враховуються характеристики активних процесорів,
що дозволило забезпечити більш ефективне використання буферного й обчислювального ресурсу маршрутизатора активних мереж. Удосконалено метод управління чергами на інтерфейсах маршрутизаторів транспортних ТКМ, з його допомогою оптимізується робота інтерфейсу в ході узгодженого розв'язання задач щодо агрегування потоків, розподілу пакетів по чергах і виділення чергам необхідної пропускної здатності інтерфейсу, a також задач по залученню та контролю використання активних процесорів маршрутизатора.
що в ході управління чергами здійснюється оптимальне агрегування та розподіл потоків на підставі порівняння та мінімізації розбіжності класів потоків і черг, в які вони направляються, що дозволило в більшості випадків скоротити число підтримуваних черг на інтерфейсі без зниження рівня диференціації якості обслуговування. Також розвинута модель управління чергами на інтерфейсах маршрутизаторів активних мереж, новизна якої полягає в тому, що в ході обслуговування пакетів враховуються характеристики активних процесорів,
що дозволило забезпечити більш ефективне використання буферного й обчислювального ресурсу маршрутизатора активних мереж. Удосконалено метод управління чергами на інтерфейсах маршрутизаторів транспортних ТКМ, з його допомогою оптимізується робота інтерфейсу в ході узгодженого розв'язання задач щодо агрегування потоків, розподілу пакетів по чергах і виділення чергам необхідної пропускної здатності інтерфейсу, a також задач по залученню та контролю використання активних процесорів маршрутизатора.
Тема:
- УДК
- 621.391 Загальні питання електрозв' язку. Кібернетика.Теорія інформації. Теорія сигналів стосовно електрозв' язку Ключові слова
- оптимальність керування (управління), оптимальность управления
- інтерфейси, интерфейси, interfaces
- телекомунікаційні мережі, ТКМ, телекоммуникационные сети, ТКС
- пропускна здатність, пропускная способность
- маршрутизатори, маршрутизаторы
- черги, очереди