Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти
ЕОМ
Іващенко О. В. Моделі черг мультисервісних комп'ютерних мереж : магістерська атестаційна робота, пояснювальна записка / О. В. Іващенко ; кер. роботи доц. Коваленко А.А. ; ХНУРЕ, Кафедра Електронних обчислювальних машин. – Харків, 2015. – 80 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
У пояснювальній записці запропонована модель каналу зв'язку та моделі управління чергами Random Early Detection, BLUE та Random Exponentially Marking.
Мета роботи: зменшення відсотку втрати пакетів та зменшення розміру черги в маршрутизаторах мультисервісних комп'ютерних мереж, за рахунок розробки відповідних моделей управління чергами маршрутизаторів.
Об'єкт дослідження: процес обміну даних в мультисервісних комп'ютерних мережах.
Предмет дослідження: моделі побудови протоколів управління чергами.
У розділі 1 проведено аналіз теоретичних аспектів процесів обміну даними та роботи маршрутизаторів. У розділі 2 розроблені моделі управління чергами RED, BLUE, REM. У розділі 3 обгрунтований вибір засобів моделювання, проведено імітаційне моделювання моделей і виконано порівняння результатів за різними параметрами. У розділі 4 проведено аналіз умов роботи у відділі розробок і проаналізована система "Людина-Машина-Середовище".


МЕРЕЖА, МАРШРУТИЗАТОР, КАНАЛ, ТРАФІК, ПРОТОКОЛ, АЛГОРИТМ, ЧЕРГА, ПРОДУКТИВНІСТЬ


In the explanatory note it was proposed channels model and models of queue management Random Early Detection, BLUE and Random Exponentially Marking.
Purpose of the work: to reduce the the percentage of packet loss and reduce the size of the queue of routers in multiservice computer network via developing of appropriate models of queue management.
Object of research: data exchanging process in multiservice computer network.
Subject of research: models of building queue management protocols.
The theoretical aspects of data exchange processes and the work of routers are analyzed in section 1. RED, BLUE and REM models of queue management are developed in section 2. The choice of tools for modeling justified and results of models modeling compared according to different parameters are presented in section 3. The working conditions in the department of development and the system "Man-Machine-Environment" are analyzed in section 4.


NETWORK, ROUTER, CHANNEL, TRAFFIC, PROTOCOL, ALGHORITM, QUEUE, PERFOMANCE