ЕК
Сипченко В. В. Модель оцінювання конкурентоспроможності при розробці інтернет-сайта : дипломний проект, пояснювальна записка / В. В. Сипченко ; кер. роботи ст.викл. Буцукіна І.Б. ; ХНУРЕ, Кафедра Економічної кібернетики. – Харків, 2015. – 89 с. : CD
Сипченко В. В. Модель оцінювання конкурентоспроможності при розробці інтернет-сайта : дипломний проект, пояснювальна записка / В. В. Сипченко ; кер. роботи ст.викл. Буцукіна І.Б. ; ХНУРЕ, Кафедра Економічної кібернетики. – Харків, 2015. – 89 с. : CD
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Об'єкт дослідження - Веб-студія ТОВ "КОДА".
Мета дослідження - теоретичне обґрунтування та розробка економіко-математичної моделі оцінювання конкурентоспроможності сайту при його розробці і просуванні в мережі Інтернет.
Методи дослідження - аналітичний, метод аналІза ієрархій і експертних оцінок.
Наведено техніко-економічну характеристику Товариства. Розкрито економічну суть задачі оцінки конкурентоспроможності при розробці і просуванні Інтернет-сайту. Обґрунтовано вибір методу для розв'язання поставленої задачі. Проведено огляд літературних джерел з методів і моделей оцінки конкурентоспроможності сайту. Запропоновано економіко-математичну модель розв'язання поставленої задачі. Здійснено чисельне розв'язання задачі на прикладі досліджуваного підприємства. Проведено економічне обгрунтування розробки.
Запропонована модель може використовуватися в інтерфейсах систем автоматизованої оцінки конкурентоспроможності при розробці і просуванні сайту в мережі Інтернет.
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНСТЬ ІНТЕРНЕТ-САЙТА, МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ САЙТУ, МЕТОД ІЄРАРХІЙ, ПОШУКОВА ОПТИМІЗАЦІЯ
Объект исследования - Веб-студия ООО "КОДА".
Цель исследования - теоретическое обоснование и разработка экономико-математической модели оценивания конкурентоспособности сайта при его розроботке и продвижении в сети Інтернет.
Методы исследования - аналитический, метод анализа иерархий и експертных оценок.
Приведена технико-экономическая характеристика предприятия. Раскрыта экономическая суть задачи оценки конкурентоспособности при разработке и продвижении Інтернет-сайта. Обоснован выбор метода для решения поставленной задачи. Проведен обзор литературных источников по методам и моделям оценки конкурентоспособности сайта. Предложена экономико-математическая модель решения поставленной задачи. Осуществлено численное решение задачи на примере исследуемого предприятия. Проведено экономическое обоснование разработки.
Предложенная модель может использоваться в интерфейсах систем автоматизированной оценки конкурентоспособности при разработке и продвижении сайта в сети Інтернет.
КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ІНТЕРНЕТ-САЙТА, МЕТОДЫ ПРОДВИЖЕНИЯ САЙТА, МЕТОД ИЕРАРХИЙ, ПОИСКОВАЯ ОПТИМИЗАЦИЯ
Мета дослідження - теоретичне обґрунтування та розробка економіко-математичної моделі оцінювання конкурентоспроможності сайту при його розробці і просуванні в мережі Інтернет.
Методи дослідження - аналітичний, метод аналІза ієрархій і експертних оцінок.
Наведено техніко-економічну характеристику Товариства. Розкрито економічну суть задачі оцінки конкурентоспроможності при розробці і просуванні Інтернет-сайту. Обґрунтовано вибір методу для розв'язання поставленої задачі. Проведено огляд літературних джерел з методів і моделей оцінки конкурентоспроможності сайту. Запропоновано економіко-математичну модель розв'язання поставленої задачі. Здійснено чисельне розв'язання задачі на прикладі досліджуваного підприємства. Проведено економічне обгрунтування розробки.
Запропонована модель може використовуватися в інтерфейсах систем автоматизованої оцінки конкурентоспроможності при розробці і просуванні сайту в мережі Інтернет.
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНСТЬ ІНТЕРНЕТ-САЙТА, МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ САЙТУ, МЕТОД ІЄРАРХІЙ, ПОШУКОВА ОПТИМІЗАЦІЯ
Объект исследования - Веб-студия ООО "КОДА".
Цель исследования - теоретическое обоснование и разработка экономико-математической модели оценивания конкурентоспособности сайта при его розроботке и продвижении в сети Інтернет.
Методы исследования - аналитический, метод анализа иерархий и експертных оценок.
Приведена технико-экономическая характеристика предприятия. Раскрыта экономическая суть задачи оценки конкурентоспособности при разработке и продвижении Інтернет-сайта. Обоснован выбор метода для решения поставленной задачи. Проведен обзор литературных источников по методам и моделям оценки конкурентоспособности сайта. Предложена экономико-математическая модель решения поставленной задачи. Осуществлено численное решение задачи на примере исследуемого предприятия. Проведено экономическое обоснование разработки.
Предложенная модель может использоваться в интерфейсах систем автоматизированной оценки конкурентоспособности при разработке и продвижении сайта в сети Інтернет.
КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ІНТЕРНЕТ-САЙТА, МЕТОДЫ ПРОДВИЖЕНИЯ САЙТА, МЕТОД ИЕРАРХИЙ, ПОИСКОВАЯ ОПТИМИЗАЦИЯ