Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти
ПІ
Вербицький В. В. Дослідження засобів оптимізації при розробці ігрових застосувань за допомогою двигуна Unity : магістерська атестаційна робота, пояснювальна записка / В. В. Вербицький ; кер. роботи доц. Каук В.І. ; ХНУРЕ, Кафедра Програмної інженерії. – Харків, 2016. – 86 с. : CD


Анотація:
Об'єктом дослідження є розробка відеоігор за допомогою ігрового двигуна Unity.
Метою роботи є отримання засобів оптимізації відеоігор при розробці з використанням двигуна Unity.
Методом дослідження є пошук можливостей змінення програмного коду, що використовує бібліотеки Unity, або налаштувань візуальної середи Unity таким чином, щоб фінальний скомпільований продукт займав менше ресурсів центрального процесору та відеокарти зрівнюючи з аналогічним продуктом без використання оптимізацій.
У результаті роботи отримано засоби, що забезпечують підвищення продуктивності відеоігор, створених за допомогою ігрового двигуна Unity, а також вплив кожного конкретного засобу. Окрім того здійснена реалізація відеоігри жанру space shooter - "Vindicator", що використовує досліджені засоби оптимізації.

ОПТИМІЗАЦІЯ, UNITY, РОЗРОБКА ВІДЕОІГОР, ПРОДУКТИВНІСТЬ, C#.



The object of research is a development of videogames with the Unity game engine.
The aim is to obtain the optimization methods when developing videogames with the Unity game engine.
The research method is the search for capabilities of modification the source code that uses Unity libraries, or Unity visual environment settings in order to final compiled product take less central processor and video card resources comparing with the same product without using of optimizations.
As a result the methods obtained that provides performance boost for video games created with the Unity game engine and influence of each concrete method. Moreover created a video game of space shooter genre - "Vindicator", that uses investigated optimization methods.

OPTIMIZATION, UNITY, VIDEO GAMES DEVELOPMENT, PERFORMANCE, C#.