Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти
СТ
Калашник Станіслав Сергійович. Дослідження та розробка елементів підсистеми маркетингу в електронній комерції. : магістерська атестаційна робота, пояснювальна записка / Станіслав Сергійович Калашник ; кер. роботи доц. Вишняк М.Ю. ; ХНУРЕ, Кафедра Системотехніки. – Харків, 2014. – 127 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Объект исследования - подсистема маркетинга в электронной коммерции.
Цель исследований - разработка математической модели формирования релевантного списка товаров в подсистеме маркетинга для электронной коммерции.
Методы исследования - информационные технологии проектирования автоматизированных систем, теория принятия решений, математическая статистика.
Результаты исследования - исследованы методы выбора предпочтений пользователей на основе статистики, определены основные особенности разработки программного обеспечения подсистем маркетинга в системах электронной коммерции, разработана математическая модель, структура базы данных, программное средство, позволяющее сформировать релевантный предпочтениям пользователя список товаров. Рассмотрены вопросы охраны труда: анализ условий труда на рабочем месте; промышленная безопасность в рабочем помещении; производственная санитария в лаборатории по разработке программного обеспечения; пожарная безопасность производственного помещения.
Область применения - разработанное программное средство предназначено для использования в системах электронной коммерции для малого и среднего бизнеса.

ИНТЕРНЕТ-МАГАЗИН, МАРКЕТИНГ, ПРЕДПОЧТЕНИЯ ПОЛЬЗОВАТЕЛЕЙ, ЭЛЕКТРОННАЯ КОММЕРЦИЯ, СПИСОК ТОВАРОВ, MySQL, РНР

Object of research is merketing subsystem in e-commerce.
Goal of research - developing software for representing the relevant list of products for visitor of the e-shop.
Research methodology - decision theory, mathematical statistics.
Research result - have found the basics of developing for the e-commerce. Developed the math model of the marketing subsystem. During model development process statistical methods of statistical determining of users preferences. Developed software. The question of safety: an analysis of the conditions of work at the workplace, industrial safety in operating room; industrial hygiene laboratories in software development, fire safety production facilities.
Area of use - integrating with existing e-shops.
Object of the design is marketing subsystem in e-commerce system.
Thesis consists result of developing task of the relevant list selecting for e-shop visitor. Functional model had been developed. Database structure was developed with Dia diagram editor.



E-COMMERCE, E-SHOP, MYSQL, PHP, MARKETING, PRODUCT LIST, USER PREFERENCES

Об'єкт дослідження - пісистема маркетингу у системі елекнтронної комерції.
Ціль дослідження - розробка програмного засобу для генерування релевантного списку товарів для відвідувача Інтернет-магазину.
Методи проведення досліджень - теорія прийняття рішень, математична статистика.
Результати дослідження - виявлені основні особливості розробки програмних засобів для підсистем маркетингу. Дослідженні статистичні методи виявлення переваг користувачів. Розроблена математична модель для вибору релевантних товарів для відвідувача Інтернет-магазину. Розроблена структура бази даних. Розглянуто питання охорони праці: аналіз умов прці на робочому місці; промислова безпека у робочому приміщенні; виробнича санітарія у лабораторії по розробці програмного забезпечення; пожежна безпека виробничого примміщення.
Область застосування - інтеграція з існуючими Інтернет-магазинами.
Об'єктом проектування слугує підсистема маркетингу у системах електронної комерції.
Пояснювальна записка містить результати розробки рішень для задачі вибору релевантного спіску товарів для користувача Інтернет-магазину. Була розроблена функціональна модель предметної області. Була спроектована модель Dia. Створена програмна реалізація.

ІНТЕНЕТ-МАГАЗИН, МАРКЕТИНГ, ЭЛЕКТРОННА-КОММЕРЦІЯ, ПОШУКОВА ОПТИМІЗАЦІЯ, СПИСОК ТОВАРІВ