ПІ
Тиква А. В. Програмне забезпечення дистанційного курсу з математики з елементами гейміфікації : дипломна робота, пояснювальна записка / А. В. Тиква ; кер. роботи доц.Кузнецов Ю.О. ; ХНУРЕ, Кафедра Програмної інженерії. – Харків, 2015. – 81 с. : CD
Тиква А. В. Програмне забезпечення дистанційного курсу з математики з елементами гейміфікації : дипломна робота, пояснювальна записка / А. В. Тиква ; кер. роботи доц.Кузнецов Ю.О. ; ХНУРЕ, Кафедра Програмної інженерії. – Харків, 2015. – 81 с. : CD
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Метою даної роботи є створення програмного забезпечення дистанційного курсу з математики з елементами гейміфікації.
Метод розробки - концептуальне моделювання предметної області, використання об'єктно-орієнтованого підходу до створення програмного додатку з використанням патерну розробки MVС, використання мови PHP, JavaScript та СУБД MySQL.
Результатом проекту є повноцінний та зручний у використанні додаток, котрий допоможе підвищити залучення до процесу навчання.
ГЕЙМІФІКАЦІЯ, КОД ПРОГРАМИ, БАЗА ДАНИХ, СУБД, PHP, JAVASCRIPT, КОРИСТУВАЧІ, MYSQL.
The aim of this work is to create a software distance-learning course in mathematics with elements of gamification.
Development method - conceptual modeling of the domain, using an object-oriented approach to building software application using pattern design MVS, the languages PHP, JavaScript and database MySQL.
The result of the project is completed and easy-to-use application that will help increase involvement in the learning process.
GAMIFICATION, PROGRAM CODE, DATABASE, DBMS, PHP, JAVASCRIPT, USERS, MYSQL.
Метод розробки - концептуальне моделювання предметної області, використання об'єктно-орієнтованого підходу до створення програмного додатку з використанням патерну розробки MVС, використання мови PHP, JavaScript та СУБД MySQL.
Результатом проекту є повноцінний та зручний у використанні додаток, котрий допоможе підвищити залучення до процесу навчання.
ГЕЙМІФІКАЦІЯ, КОД ПРОГРАМИ, БАЗА ДАНИХ, СУБД, PHP, JAVASCRIPT, КОРИСТУВАЧІ, MYSQL.
The aim of this work is to create a software distance-learning course in mathematics with elements of gamification.
Development method - conceptual modeling of the domain, using an object-oriented approach to building software application using pattern design MVS, the languages PHP, JavaScript and database MySQL.
The result of the project is completed and easy-to-use application that will help increase involvement in the learning process.
GAMIFICATION, PROGRAM CODE, DATABASE, DBMS, PHP, JAVASCRIPT, USERS, MYSQL.