Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти рівня магістр
ЕК
Трофимова І. О. Формування імітаційної моделі логістичних процесів у ресторанному бізнесі : магістерська атестаційна робота, пояснювальна записка / І. О. Трофимова ; кер. роботи проф.Тімофєєв В.О. ; ХНУРЕ, Кафедра Економічної кібернетики. – Харків, 2014. – 162 с. с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Об'єктом дослідження даної роботи є процеси логістичного управління обслуговуванням на підприємствах громадського харчування.
Метою роботи є аналіз і розвиток теоретичних та методологічних підходів до управління запасами торгових підприємств, а також розробка і реалізація економіко-математичних моделей управління запасами.
Методи дослідження - аналіз, історичний,економіко-статистичний, розрахунково-конструктивний, методи імітаційного та структурного моделювання, діалектичний та абстрактно-логічний.
Проведено аналіз роботи підприємства Товариство з обмеженою відповідальністю "Кендігранд".
Розроблено та проаналізовано комплекс моделей функціонування підприємства вцілому та системи імітаційних моделей процесу обслуговування. Досліджено модель бізнес-процесу та проаналізовано діяльність процесу замовлення з погляду теорії масового обслуговування;
Запропоновано шлях для вдосконалення процесу обслуговування клієнта даного закладу громадського харчування з побудовою комплексу імітаційних та структурних моделей.
ЛОГІСТИКА, ЛОГІСТИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, БІЗНЕС-ПРОЦЕС, ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ, МЕРЕЖІ ПЕТРІ, РЕІНЖИНІРІНГ , ПРОЦЕС ОБСЛУГОВУВАННЯ.


Объектом исследования данной работы являются процессы логистического управления обслуживанием на предприятиях общественного питания.
Целью работы является анализ и развитие теоретических и методологических подходов к управлению запасами торговых предприятий, а также разработка и реализация экономико-математических моделей управления запасами.
Методы исследования - анализ, исторический, экономико-статистический, расчетно-конструктивный, методы имитационного и структурного моделирования, диалектический и абстрактно-логический.
Проведен анализ работы предприятия Общество с ограниченной ответственностью "Кендигранд".
Разработаны и проанлизированы комплекс моделей функционирования предприятия в целом, а также система имитационных моделей процесса обслуживания. Исследовано модель бизнес-процесса и проанализировано деятельность процесса заказа с точки зрения теории массового обслуживания.
Предложено путь для совершенствования процесса обслуживания клиента данного заведения общественного питания с построением комплекса имитационных и структурных моделей.
ЛОГИСТИКА, ЛОГИСТИЧЕСКОЕ ОБСЛУЖИВАНИЯ, БИЗНЕС-ПРОЦЕСС, ИМИТАЦИОННОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ, СЕТИ ПЕТРИ, РЕИНЖИНИРИНГ, ПРОЦЕСС ОБСЛУЖИВАНИЯ.

The object of research is to study the processes of logistics management service catering.
The work purpose is to analyze and develop theoretical and methodological approaches to inventory management of commercial enterprises, and the development and implementation of economic and mathematical models of inventory management.
Research Methods - Analysis, History, Economics and Statistics, settlement and constructive methods of simulation and structural modeling, abstract and dialectical logic.
The analysis of the company, Limited Liability Company "Kendihrand", was done.
Developed and analyzed a set of models of the enterprise as a whole and of simulations maintenance. The model of the business process and analyze the activities of the procurement process in terms of queuing theory.
The way to improve the customer service process of the institution catering to the construction and simulation of complex structural models was developed.
LOGISTICS, LOGISTICS SERVICES, BUSINESS PROCESSES, SIMULATION, PETRI NETS, REENGINEERING, PROCESS SERVICE.