ЕК
Поліщук К. І. Розробка моделі сегментування ринку для ТОВ НВП «Модус» : дипломна робота, пояснювальна записка / К. І. Поліщук ; кер. роботи проф. Гурін В.М. ; ХНУРЕ, Кафедра Економічної кібернетики. – Харків, 2015. – 124 с. : CD
Поліщук К. І. Розробка моделі сегментування ринку для ТОВ НВП «Модус» : дипломна робота, пояснювальна записка / К. І. Поліщук ; кер. роботи проф. Гурін В.М. ; ХНУРЕ, Кафедра Економічної кібернетики. – Харків, 2015. – 124 с. : CD
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Об'єкт дослідження - товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство "Модус" .
Мета дослідження - теоретичне обґрунтування та розробка економіко-математичної моделі сегментування ринку за параметрами продукції.
Методи дослідження - аналітичний, графічний, експертних оцінок, статистичний.
Наведено техніко-економічну характеристику ТОВ НВП "Модус". Розкрито економічну суть сегментування ринку. Обґрунтовано вибір методу для розв'язання поставленої задачі. Проведено огляд літературних джерел з визначення методів сегментування ринку. Запропоновано економіко-математичну модель сегментування ринку за параметрами продукції. Здійснено чисельне розв'язання задачі на прикладі досліджуваного підприємства. Запропоновано заходи щодо охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях.
Запропонована модель може використовуватися на підприємствах будь-якої форми власності, з різними обсягами виробництва.
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СПОЖИВЧА ПРИВАБЛИВІСТЬ, СЕГМЕНТУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ, МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ, CХЕМA AЛГOРИТМУ.
Объект исследования - общество с ограниченной ответственностью научно-производственное предприятие "Модус".
Цель исследования - теоретическое обоснование и разработка экономико-математической модели сегментирования рынка по параметрам продукции.
Методы исследования - аналитический, графический, экспертных оценок, статистический.
Приведены технико-экономическую характеристику ООО НПП "Модус". Раскрыта экономическая суть сегментирования рынка. Обоснован выбор метода для решения поставленной задачи. Проведен обзор литературных источников по определению методов сегментирования рынка. Предложена экономико-математическая модель сегментирования рынка по параметрам продукции. Осуществлено численное решение задачи на примере исследуемого предприятия. Предложены мероприятия по охране труда и безопасности в чрезвычайных ситуациях.
Предложенная модель может использоваться на предприятиях любой формы собственности, с различными объемами производства.
МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ, ПОТРЕБИТЕЛЬСКАЯ ПРИВЛЕКАТЕЛЬНОСТЬ, СЕГМЕНТИРОВАНИЕ ПРОДУКЦИИ, МАТЕМАТИЧЕСКИЕ МОДЕЛИ, CХЕМA AЛГOРИТМА.
Мета дослідження - теоретичне обґрунтування та розробка економіко-математичної моделі сегментування ринку за параметрами продукції.
Методи дослідження - аналітичний, графічний, експертних оцінок, статистичний.
Наведено техніко-економічну характеристику ТОВ НВП "Модус". Розкрито економічну суть сегментування ринку. Обґрунтовано вибір методу для розв'язання поставленої задачі. Проведено огляд літературних джерел з визначення методів сегментування ринку. Запропоновано економіко-математичну модель сегментування ринку за параметрами продукції. Здійснено чисельне розв'язання задачі на прикладі досліджуваного підприємства. Запропоновано заходи щодо охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях.
Запропонована модель може використовуватися на підприємствах будь-якої форми власності, з різними обсягами виробництва.
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СПОЖИВЧА ПРИВАБЛИВІСТЬ, СЕГМЕНТУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ, МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ, CХЕМA AЛГOРИТМУ.
Объект исследования - общество с ограниченной ответственностью научно-производственное предприятие "Модус".
Цель исследования - теоретическое обоснование и разработка экономико-математической модели сегментирования рынка по параметрам продукции.
Методы исследования - аналитический, графический, экспертных оценок, статистический.
Приведены технико-экономическую характеристику ООО НПП "Модус". Раскрыта экономическая суть сегментирования рынка. Обоснован выбор метода для решения поставленной задачи. Проведен обзор литературных источников по определению методов сегментирования рынка. Предложена экономико-математическая модель сегментирования рынка по параметрам продукции. Осуществлено численное решение задачи на примере исследуемого предприятия. Предложены мероприятия по охране труда и безопасности в чрезвычайных ситуациях.
Предложенная модель может использоваться на предприятиях любой формы собственности, с различными объемами производства.
МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ, ПОТРЕБИТЕЛЬСКАЯ ПРИВЛЕКАТЕЛЬНОСТЬ, СЕГМЕНТИРОВАНИЕ ПРОДУКЦИИ, МАТЕМАТИЧЕСКИЕ МОДЕЛИ, CХЕМA AЛГOРИТМА.