Шифр: 004.4 Г49
Гинсбург Д. OpenGL ES 3.0. Руководство разработчика : [пер. с англ.] / Д. Гинсбург, Б. Пурномо. – Москва : ДМК Пресс, 2015. – 448 с. : ил. – ISBN 978-5-97060-256-0. – 816,00
Гинсбург Д. OpenGL ES 3.0. Руководство разработчика : [пер. с англ.] / Д. Гинсбург, Б. Пурномо. – Москва : ДМК Пресс, 2015. – 448 с. : ил. – ISBN 978-5-97060-256-0. – 816,00
Статистика використання: Видач: 0
Тема:
- УДК
- 004.42 Програмування комп' ютерів.Комп' ютерні програми
- 004.92 Комп' ютерна графіка Ключові слова латиницею
- API Windows
- Graphics Processing Unit, GPU
- OpenGL ES
- OpenGL ES 3.0 Ключові слова
- програмування, программирование, programming, Programmieren, programmation
- вбудовані системи, встроенные системы
- растрування, растрирование
- тривимірна графіка, трехмерная графика
- тривимірний рендерінг, трехмерный рендеринг
- мобільні пристрої, мобильные устройства
- шейдери, шейдеры
- мови програмування шейдерів, языки программирования шейдеров
- фреймбуфери, фреймбуферы
- мультитекстурування, мультитекстурирование