Наукова бiблiотека ХНУРЕ

Вітаємо, Гiсть Увійти

  • Головна
  • Список
  • Особистий кабінет
    • Формуляр
    • Попереднi замовлення
    • Віртуальний квиток
    • Налаштування
    • Увійти
  • Корисні посилання
    • КНМЗ
    • Відкритий архів
    • Сайт бібліотеки
    • Сайт університету
  • Українська
  • English       
  • Русский

Вид документа:

Книга

УДК:

004.42:004.92
Шифр: 004.4 Г49
Гинсбург Д. OpenGL ES 3.0. Руководство разработчика : [пер. с англ.] / Д. Гинсбург, Б. Пурномо. – Москва : ДМК Пресс, 2015. – 448 с. : ил. – ISBN 978-5-97060-256-0. – 816,00

  • Додати до списку
  • Замовити

Статистика використання: Видач: 0

Тема:
    УДК
  • 004.42 Програмування комп' ютерів.Комп' ютерні програми
  • 004.92 Комп' ютерна графіка
  • Ключові слова латиницею
  • API Windows
  • Graphics Processing Unit, GPU
  • OpenGL ES
  • OpenGL ES 3.0
  • Ключові слова
  • програмування, программирование, programming, Programmieren, programmation
  • вбудовані системи, встроенные системы
  • растрування, растрирование
  • тривимірна графіка, трехмерная графика
  • тривимірний рендерінг, трехмерный рендеринг
  • мобільні пристрої, мобильные устройства
  • шейдери, шейдеры
  • мови програмування шейдерів, языки программирования шейдеров
  • фреймбуфери, фреймбуферы
  • мультитекстурування, мультитекстурирование
Всього бібліографічних записів: 213012. Останнє оновлення: 19-JUN-25.