Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти рівня магістр
ТКС
Тарануха Д. В. Система аналізу якості обслуговування викликів Call-центру. : дипломний проект, пояснювальна записка / Д. В. Тарануха ; кер. роботи Доц.Штангей С.В. ; ХНУРЕ, Кафедра Телекомунікаційних систем. – Харків, 2015. – 83 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Мета даної дипломної роботи полягає у проведенні аналізу структур та функцій call-центрів, побудова call-центру на базі АТС Astrisk, аналіз якості обслуговування абонентів операторського центру. Інтеграція модуля оцінки якості функціонування call-центру в програмну АТС Asterisk.
ВИКЛИКИ, ЧЕРГА, ACD, СИСТЕМА МАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, CALL-ЦЕНТР, ЗВІТ, IVR, ASTERISK

Цель данной дипломной работы заключается в проведении анализа структур и функций call-центров, построение call-центра на базе АТС Astrisk, анализ качества обслуживания абонентов операторского центра. Интеграция модуля оценки качества функционирования call-центра в программную АТС Asterisk.
ВЫЗОВЫ, ОЧЕРЕДЬ, ACD, СИСТЕМА МАССОВОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ, CALL-ЦЕНТР, ОТЧЕТ, IVR, ASTERISK

The purpose of this thesis is to analyze the structures and functions of call-centers, call-center building based on PBX Astrisk, analysis of the call center's quality of customer service. Integrate the assessment of quality of functioning call-center into software PBX Asterisk.
CALLS, QUEUE, ACD, QUEUING SYSTEM, CALL-CENTER, REPORT, IVR, ASTERISK