ІУС
Тризна С. В. Комплекс задач «Облік поданих послуг» ІС СТО : дипломна робота, пояснювальна записка / С. В. Тризна ; кер. роботи доц. Кудрявцева М.С. ; ХНУРЕ, Кафедра Інформаціних управляючих систем. – Харків, 2015. – 95 с. : CD
Тризна С. В. Комплекс задач «Облік поданих послуг» ІС СТО : дипломна робота, пояснювальна записка / С. В. Тризна ; кер. роботи доц. Кудрявцева М.С. ; ХНУРЕ, Кафедра Інформаціних управляючих систем. – Харків, 2015. – 95 с. : CD
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Метою даної дипломної роботи є підвищення ефективності ведення обліку послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів за рахунок автоматизації обліку клієнтів, обліку матеріалів і агрегатів та обліку поданих послуг станцією технічного обслуговування.
В даній роботі розглядається комплекс задач "Облік поданих постуг" ІС СТО, що складається з таких задач: "Облік клінтів", "Облік матеріалів та агрегатів" та "Облік поданих послуг". Результати розробки комплексу задач "Облік поданих послуг" ІС СТО оформлені у вигляді пояснювальної записки до дипломної роботи, у якій висвітлюється постановка даних задач, функціональна та організаційна структура, а також елементи інформаційного, математичного, програмного та технічного видів забезпечення.
Комплекс задач необхідний для ведення звітності по діяльності станції технічного обслуговування, а також аналізу цих даних та використання їх в подальшому для розвитку підприємства.
Програмні рішення реалізовані в середовищі розробки Eclipse. Мова розробки Java. В якості клієнт-серверної системи управління базами даних (СУБД) обрано MySQL. Для функціонування клієнтської частини необхідна операційна система (ОС) Windows 8.
СТО, ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ОБЛІК ПОСЛУГ, ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА, ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БАЗАМИ ДАНИХ, КОМПЛЕКС ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ
Целью данной работы является повышение эффективности ведения учета услуг по ремонту и техническому обслуживанию автомобилей за счет автоматизации учета клиентов, учета материалов и агрегатов и учета оказанных услуг станцией технического обслуживания.
В данной работе рассматривается комплекс задач "Учет оказанных услуг" ИС СТО, состоит из следующих задач: "Учет клиентов", "Учет материалов и агрегатов" и "Учет оказанных услуг". Результаты разработки комплекса задач "Учет оказанных услуг" ИС СТО оформлены в виде пояснительной записки к дипломной работе, в которой освещается постановка данных задач, функциональная и организационная структура, а также элементы информационного, математического, программного и технического видов обеспечения.
Комплекс задач необходим для ведения отчетности по деятельности станции технического обслуживания, а также анализа этих данных и использования их в дальнейшем для развития предприятия.
Программные решения реализованы в среде разработки Eclipse. Язык разработки Java. В качестве клиент-серверной системы управления базами данных (СУБД) избран MySQL. Для функционирования клиентской части необходима операционная система (ОС) Windows 8.
СТО, ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ, УЧЕТ УСЛУГ, ИНФОРМАЦИОННАЯ СИСТЕМА, ИНФОРМАЦИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ, СИСТЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ БАЗАМИ ДАННЫХ, КОМПЛЕКС ТЕХНИЧЕСКИХ СРЕДСТВ
В даній роботі розглядається комплекс задач "Облік поданих постуг" ІС СТО, що складається з таких задач: "Облік клінтів", "Облік матеріалів та агрегатів" та "Облік поданих послуг". Результати розробки комплексу задач "Облік поданих послуг" ІС СТО оформлені у вигляді пояснювальної записки до дипломної роботи, у якій висвітлюється постановка даних задач, функціональна та організаційна структура, а також елементи інформаційного, математичного, програмного та технічного видів забезпечення.
Комплекс задач необхідний для ведення звітності по діяльності станції технічного обслуговування, а також аналізу цих даних та використання їх в подальшому для розвитку підприємства.
Програмні рішення реалізовані в середовищі розробки Eclipse. Мова розробки Java. В якості клієнт-серверної системи управління базами даних (СУБД) обрано MySQL. Для функціонування клієнтської частини необхідна операційна система (ОС) Windows 8.
СТО, ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ОБЛІК ПОСЛУГ, ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА, ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БАЗАМИ ДАНИХ, КОМПЛЕКС ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ
Целью данной работы является повышение эффективности ведения учета услуг по ремонту и техническому обслуживанию автомобилей за счет автоматизации учета клиентов, учета материалов и агрегатов и учета оказанных услуг станцией технического обслуживания.
В данной работе рассматривается комплекс задач "Учет оказанных услуг" ИС СТО, состоит из следующих задач: "Учет клиентов", "Учет материалов и агрегатов" и "Учет оказанных услуг". Результаты разработки комплекса задач "Учет оказанных услуг" ИС СТО оформлены в виде пояснительной записки к дипломной работе, в которой освещается постановка данных задач, функциональная и организационная структура, а также элементы информационного, математического, программного и технического видов обеспечения.
Комплекс задач необходим для ведения отчетности по деятельности станции технического обслуживания, а также анализа этих данных и использования их в дальнейшем для развития предприятия.
Программные решения реализованы в среде разработки Eclipse. Язык разработки Java. В качестве клиент-серверной системы управления базами данных (СУБД) избран MySQL. Для функционирования клиентской части необходима операционная система (ОС) Windows 8.
СТО, ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ, УЧЕТ УСЛУГ, ИНФОРМАЦИОННАЯ СИСТЕМА, ИНФОРМАЦИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ, СИСТЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ БАЗАМИ ДАННЫХ, КОМПЛЕКС ТЕХНИЧЕСКИХ СРЕДСТВ