Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти
ІУС
Камлук Катерина Андріївна. Дослідження методів оцінювання рівня лояльності співробітників в інформаційних системах управління персоналом : магістерська атестаційна робота, пояснювальна записка / Катерина Андріївна Камлук ; кер. роботи доцент Васильцова Н.В. ; ХНУРЕ, Кафедра Інформаціних управляючих систем. – Харків, 2015. – 131 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Метою роботи є дослідження існуючих методів оцінювання рівня лояльності персоналу і розробка нового методу комплексного оцінювання рівня лояльності персоналу, дослідження можливостей інформаційної підтримки питань управління лояльністю персоналу з використанням сучасних інформаційних систем управління персоналом.
Об'єктом дослідження є процеси управління персоналом.
Предметом досліджень є методи оцінювання рівня лояльності персоналу організації.
У роботі проведено огляд та аналіз сучасного стану проблем автоматизації управління персоналом організацій, а також огляд і аналіз існуючих методів оцінювання лояльності персоналу, виділені переваги і недоліки методів. Лояльність персоналу представлена як об'єкт управління, досліджені склад і структура даного об'єкта. Розроблено узагальнені моделі лояльності персоналу, а також система критеріїв для проведення порівняння методів оцінювання рівня лояльності персоналу. Досліджено методи оцінювання лояльності персоналу організації. Розроблено модель і метод комплексного оцінювання лояльності персоналу, а також проведено апробацію отриманих результатів на прикладі формування елементів автоматизованої підсистеми оцінювання лояльності персоналу організації. Розроблено питання з охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях.

УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ, ЛОЯЛЬНІСТЬ ПЕРСОНАЛУ, МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ, МОДЕЛЬ, АНКЕТУВАННЯ, ОБ'ЄКТ, ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА, БАЗА ДАНИХ.

Целью работы является исследование существующих методов оценивания уровня лояльности персонала и разработка нового метода комплексного оценивания уровня лояльности персонала, исследование возможностей информационной поддержки вопросов управления лояльностью персонала с использованием современных информационных систем управления персоналом.
Объектом исследования являются процессы управления персоналом.
Предметом исследований являются методы оценивания уровня лояльности персонала организации.
В работе проведен обзор и анализ современного состояния проблем автоматизации управления персоналом организаций, а также обзор и анализ существующих методов оценивания лояльности персонала, выделены преимущества и недостатки методов. Лояльность персонала представлена как объект управления, исследованы состав и структура данного объекта. Разработаны обобщенные модели лояльности персонала, а также система критериев для проведения сравнения методов оценивания уровня лояльности персонала. Исследованы методы оценивания лояльности персонала организации. Разработана модель и метод комплексного оценивания лояльности персонала, а также проведена апробация полученных результатов на примере формирования элементов автоматизированной подсистемы оценивания лояльности персонала организации. Разработаны вопросы по охране труда и безопасности в чрезвычайных ситуациях.

УПРАВЛЕНИЕ ПЕРСОНАЛОМ, ЛОЯЛЬНОСТЬ ПЕРСОНАЛА, МЕТОДЫ ОЦЕНИВАНИЯ, МОДЕЛЬ, АНКЕТИРОВАНИЕ, ОБЪЕКТ, ИНФОРМАЦИОННАЯ СИСТЕМА, БАЗА ДАННЫХ.


The aim is to study existing methods of evaluation of the level of staff loyalty and the development of a new method of comprehensive evaluation of the level of staff loyalty, the study features information support questions loyalty management personnel with modern management information systems personnel.
The object of research is the process of personnel management.
The subject of research are the methods for estimating the level of staff loyalty organization.
In work the review and analysis of the current state of automation problems of personnel management, as well as the review and analysis of existing methods of evaluation of staff loyalty, highlighted the advantages and disadvantages of the methods. The loyalty of staff is presented as an object of management, study the composition and structure of the object. The generalized model of staff loyalty, as well as a system of criteria for comparison of methods for estimating the level of staff loyalty. Abstract methods for estimating the loyalty of staff of the organization. The model and method of comprehensive estimation of staff loyalty, as well as conducted testing of the results obtained by the example of the formation of the elements of the automated subsystem evaluation staff loyalty organization. Developed questions about health and safety in emergency situations.

PERSONNEL MANAGEMENT, STAFF LOYALTY, EVALUATION METHODS, MODELS, QUESTIONNAIRES, OBJECT, INFORMATION SYSTEM, DATABASE.