Шифр: 621.391 Л72
Лозинська В. М. Метод управління трафіком в процесі встановлення ТЕ-тунелів з використанням лінійних МAX-PLUS моделей : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 "Телекомунікаційні системи та мережі" / Лозинська Вікторія Миколаївна ; Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків : ХНУРЕ, 2015. – 20 с.
Лозинська В. М. Метод управління трафіком в процесі встановлення ТЕ-тунелів з використанням лінійних МAX-PLUS моделей : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 "Телекомунікаційні системи та мережі" / Лозинська Вікторія Миколаївна ; Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків : ХНУРЕ, 2015. – 20 с.
- Електронна версія (pdf / 1,1 Mb)
- Замовити
Статистика використання: Завантажень: 5 Видач: 0
Анотація:
Новизна розробленого методу полягає в нормуванні композитних маршрутних метрик, які розраховуються на основі функцій «корисності» трафіка різних телекомунікаційних послуг, що дозволило формувати ТЕ-тунелі відповідно до характеристик трафіка, який ними буде передано. Також знайдено метод
оцінки пропускної здатності віртуальних каналів телекомунікаційної мережі, який відрізняється від існуючих використанням прогностичної Autoregressive fractionally integrated moving-average (ARFIMA)-моделі, що враховує фрактальні властивості трафіка. Це дозволило зменшити обсяг використаного канального ресурсу із забезпеченням заданих параметрів обслуговування в середньому на 18%. Розроблено дискретно-подієву модель роботи планувальника приграничного мережного пристрою в базисі Max-Plus алгебри, яка враховує затримки на обробку пакетів та дозволяє формалізувати процес управління чергами пакетів в просторі станів. На основі розробленої моделі запропоновано метод оцінки розміру буферів черг MultiProtocol Label Switxh (MPLS)-маршрутизатора, який дозволяє підвищити точність оцінок міжкінцевих затримок передачі трафіка.
оцінки пропускної здатності віртуальних каналів телекомунікаційної мережі, який відрізняється від існуючих використанням прогностичної Autoregressive fractionally integrated moving-average (ARFIMA)-моделі, що враховує фрактальні властивості трафіка. Це дозволило зменшити обсяг використаного канального ресурсу із забезпеченням заданих параметрів обслуговування в середньому на 18%. Розроблено дискретно-подієву модель роботи планувальника приграничного мережного пристрою в базисі Max-Plus алгебри, яка враховує затримки на обробку пакетів та дозволяє формалізувати процес управління чергами пакетів в просторі станів. На основі розробленої моделі запропоновано метод оцінки розміру буферів черг MultiProtocol Label Switxh (MPLS)-маршрутизатора, який дозволяє підвищити точність оцінок міжкінцевих затримок передачі трафіка.
Тема:
- УДК
- 621.391 Загальні питання електрозв' язку. Кібернетика.Теорія інформації. Теорія сигналів стосовно електрозв' язку Ключові слова латиницею
- Quality of Service, QoS
- MultiProtocol Label Switch, MPLS
- Autoregressive fractionally integrated moving-average, ARFIMA Ключові слова
- телекомунікаційні мережі, ТКМ, телекоммуникационные сети, ТКС
- маршрутизація, маршрутизация
- телекомунікаційні послуги, телекоммуникационные услуги
- якість обслуговування, качество обслуживания
- транспортні мережі, транспортные сети
- трафік, трафик
- пропускна здатність, пропускная способность
- тунелювання, туннелирование