ПІ
Фурсов В. А. Програмна система автоматизованого робочого місця (АРМ) оператора контакт-центра : дипломна робота, пояснювальна записка / В. А. Фурсов ; кер. роботи к.т.н., доц.. Шатовська Т.Б. ; ХНУРЕ, Кафедра Програмної інженерії. – Харків, 2014. – 84 с. : CD
Фурсов В. А. Програмна система автоматизованого робочого місця (АРМ) оператора контакт-центра : дипломна робота, пояснювальна записка / В. А. Фурсов ; кер. роботи к.т.н., доц.. Шатовська Т.Б. ; ХНУРЕ, Кафедра Програмної інженерії. – Харків, 2014. – 84 с. : CD
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Об'єкт проектування - програмна система автоматизованого робочого місця (АРМ) оператора контакт-центра.
Мета проектування - розробка програмної системи для реалізації можливості операторам контакт-центра автоматизувати процес сбору інформації по клієнтам та надати можливість використовувати сучасні засоби телекомунікаційного зв'язку .
Метод проектування - UML, інтегроване середовище для розробки об'єктно-орієнтованих продуктів Microsoft Visual Studio 2013, мова програмування C#(C Sharp).
Результатом проекту є розробка програмної системи автоматизованого робочого місця (АРМ) оператора контакт-центра. Програмна система дозволяє отримувати в онлайн режимі інформацію про клієнта та здійснювати телефоні дзвінки через сервер ІР-телефонії.
ПРИКЛАДНА ПРОГРАМА, АВТОМАТИЗАЦІЯ, MICROSOFT VISUAL STUDIO 2013, C#, АВТОМАТИЗОВАНЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ, ІР-ТЕЛЕФОНІЯ, КОНТАКТ-ЦЕНТР, ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Explanatory note: 84 р., 14 fig., 9 tab., 23 source, 4 applications
Object of the project is the software system automated workplace for operator contact center.
The purpose of the project is to develop the software system for the implementation possibility of operator contact-center to automate the process of collecting information about customers and provide the ability to use modern means of telecommunication.
Method of designing - UML, the programm environment Microsoft Visual Studio 2013, the programming language C# (C Sharp).
Result of the project is developing a software system workstation operator call center. Software system can receive online mode client information and make phone calls over an IP telephony server.
APPLICATIONS, AUTOMATION, MICROSOFT VISUAL STUDIO 2013, C #, Workstations, IP TELEPHONY, CONTACT-CENTER, SOFTWARE
Мета проектування - розробка програмної системи для реалізації можливості операторам контакт-центра автоматизувати процес сбору інформації по клієнтам та надати можливість використовувати сучасні засоби телекомунікаційного зв'язку .
Метод проектування - UML, інтегроване середовище для розробки об'єктно-орієнтованих продуктів Microsoft Visual Studio 2013, мова програмування C#(C Sharp).
Результатом проекту є розробка програмної системи автоматизованого робочого місця (АРМ) оператора контакт-центра. Програмна система дозволяє отримувати в онлайн режимі інформацію про клієнта та здійснювати телефоні дзвінки через сервер ІР-телефонії.
ПРИКЛАДНА ПРОГРАМА, АВТОМАТИЗАЦІЯ, MICROSOFT VISUAL STUDIO 2013, C#, АВТОМАТИЗОВАНЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ, ІР-ТЕЛЕФОНІЯ, КОНТАКТ-ЦЕНТР, ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Explanatory note: 84 р., 14 fig., 9 tab., 23 source, 4 applications
Object of the project is the software system automated workplace for operator contact center.
The purpose of the project is to develop the software system for the implementation possibility of operator contact-center to automate the process of collecting information about customers and provide the ability to use modern means of telecommunication.
Method of designing - UML, the programm environment Microsoft Visual Studio 2013, the programming language C# (C Sharp).
Result of the project is developing a software system workstation operator call center. Software system can receive online mode client information and make phone calls over an IP telephony server.
APPLICATIONS, AUTOMATION, MICROSOFT VISUAL STUDIO 2013, C #, Workstations, IP TELEPHONY, CONTACT-CENTER, SOFTWARE