Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти рівня магістр
ПІ
Рижій Є. О. Інформаційна система лінійно-технічного обліку мереж та споруджень : дипломна робота , пояснювальна записка / Є. О. Рижій ; кер. роботи к.т.н., доц.Мазурова О.О. ; ХНУРЕ, Кафедра Програмної інженерії. – Харків, 2014. – 82 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Об'єкт проектування - інформаційна система лінійно-технічного обліку мереж та споруджень.
Мета проектування - створення інформаційної системи лінійно-технічного обліку мереж та споруджень.
Метод проектування - система розробки об'єктно-орієнтованих продуктів Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate, мова програмування С#, програмні продукти Framework 4.0, а також система керування базами даних MS SQL SERVER EXPRESS 10.0.2841. У результаті дипломного проектування створена база даних інформаційної системи лінійно-технічного обліку мереж та споруджень, яка дозволяє вести облік основних засобів обладнаня, мереж, облік договорів, лінійно-технічних засобів, облік абонентів тощо.
ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА, БАЗА ДАНИХ, МЕРЕЖА, MS SQL SERVER EXPRESS 10.0.2841, MS VISUAL STUDIO 2010 ULTIMATE, ОБЛІК АБОНЕНТІВ, ЛІНІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ОБЛІК.


Object of designing - an information system of linear-technical monitoring networks and facilities.
The purpose of designing - creation of information system of linear-technical monitoring networks and facilities
Method of designing - system of development of object-oriented products Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate, the programming language C#, software products Framework 4.0 and database management system MS SQL SERVER EXPRESS 10.0.2841.
As a result, the degree of designing a database information system of linear-technical monitoring networks and structures, which allows calculation of fixed assets devices, networks, recording contracts, linear-technical facilities, customer records and and so on.
INFORMATION SYSTEM, DATABASE, NETWORK, MS SQL SERVER EXPRESS 10.0.2841, MS VISUAL STUDIO 2010 ULTIMATE, CUSTOMER ACCOUNT, LINEAR-TECHNICAL ACCOUNT.