Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти
ТКС
Грабар М. С. Методи оцінки якості при наданні послуг IP – телефонії : магістерська атестаційна робота , пояснювальна записка / М. С. Грабар ; кер. роботи проф.Титаренко Л.О. ; ХНУРЕ, Кафедра Телекомунікаційних систем. – Харків, 2015. – 93 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Об'єкт дослідження - мережі зв'язку з пакетною комутацією, що надають послуги IP-телефонії.
Мета роботи - розробка методу інтегральної оцінки якості при наданні послуг IP-телефонії, який враховує якість сприйняття мови, якість сигналізації та характеристику мережі.
Проведено аналіз існуючих методів оцінки якості мови при наданні послуг IP-телефонії. Розглянуто вимоги до показників якості сигналізації. Розроблено метод інтегральної оцінки якості, який враховує три аспекти, що впливають на якість послуг IP-телефонії: якість сприйняття мови, якість сигналізації та характеристику мережі. Запропоновано спосіб його реалізації. Перевірена на практиці ефективність запропонованого методу.

IP-ТЕЛЕФОНІЯ, ЯКІСТЬ ПОСЛУГИ, ЯКІСТЬ СПРИЙНЯТТЯ МОВИ, ЯКІСТЬ СИГНАЛІЗАЦІЇ, ПОСТАЧАЛЬНИК ПОСЛУГ, R-ФАКТОР, MEAN OPINION SCORE, ЗАТРИМКА, SESSION INITIATION PROTOCOL, ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА ЯКОСТІ.

Объект исследования - сети связи с пакетной коммутацией, предоставляющие услуги IP-телефонии
Цель работы - разработка метода интегральной оценки качества при предоставлении услуг IP-телефонии, который учитывает качество восприятия речи, качество сигнализации и характеристику сети.
Проведен анализ существующих методов оценки качества речи при предос-тавлении услуг IP-телефонии. Рассмотрены требования к показателям качества сигнализации. Разработан метод интегральной оценки качества, который учитывает три аспекта, влияющих на качество услуг IP-телефонии: качество восприятия речи, качество сигнализации и характеристику сети. Предложен способ его реализации. Проверена на практике эффективность предложенного метода.

IP-ТЕЛЕФОНИЯ, КАЧЕСТВО УСЛУГИ, КАЧЕСТВО ВОСПРИЯТИЯ РЕЧИ, КАЧЕСТВО СИГНАЛИЗАЦИИ, ПОСТАВЩИК УСЛУГ, R-ФАКТОР, MEAN OPINION SCORE, ЗАДЕРЖКА, SESSION INITIATION PROTOCOL, ИНТЕГРАЛЬНАЯ ОЦЕНКА КАЧЕСТВА.

The object of study - a communication network with packet switching service providers of IP-telephony.
Purpose of work - to develop a method for assessing the quality of the integral in providing IP-telephony services, which takes into account the quality of perceived speech quality alarm and response network.
The analysis of existing methods for assessing voice quality in the provision of IP-telephony services. The requirements for quality indicators signaling. A method for the integral quality assessment, which takes into account three aspects affecting the quality of IP-telephony services: the quality of perceived speech quality alarm and response network. A method for its realization. Tested in practice the effectiveness of the proposed method.

IP-TELEPHONY, QUALITY OF SERVICE, QUALITY OF EXPERIENSE, QUALITY OF SIGNALING, SERVICE PROVIDER, R-FACTOR, MEAN OPINION SCORE, DELAY, SESSION INITIATION PROTOCOL, INTEGRATED QUALITY ASSESSMENT.