Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти рівня магістр
ЕОМ
Фадєєва Т. В. Комп’ютерна мережа контакт-центру ТД «Nilla» : дипломна робота, пояснювальна записка / Т. В. Фадєєва ; кер. роботи доц. Токарєв В.В. ; ХНУРЕ, Кафедра Електронних обчислювальних машин. – Харків, 2014. – 149 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Об'єкт дослідження - комп'ютерна мережа контакт-центру ТД "Nilla".
Мета роботи- розробка методики організації довідниково інформаційного мультимедійного контакт-центру на базі технології комп'ютерної телефонії.
Методи дослідження - аналіз принципів організації телефонних центрів обслуговування викликів.
Розглянуті загальні принципи та структурні концепції організації телефонних центрів обслуговування викликів на базі комп'ютерної телефонії, структурна та архітектурна концепції побудови довідниково-інформаційних мультимедійних контакт-центрів. Проведено аналіз алгоритмів маршрутизації викликів та їх розподіл по операторах. Обрана та обґрунтована цифрова комп'ютерна система для побудови довідниково-інформаційного мультимедійного контакт-центру. Розроблено структурну схему контакт-центру компанії ТД "Nilla", розраховані основні параметри продуктивності контакт-центру у разі надання інформаційних послуг.
Область застосування - центри обслуговування викликів і надання довідниково-інформаційних мультимедійних послуг.

CALL-ЦЕНТР, КОНТАКТ-ЦЕНТР, АТС, ІVR, WEB-СЕРВЕР, ТМЗК, CORAL FLEXІCOM, AVAYA, МОДЕМ, АВТОМАТИЧНИЙ РОЗПОДІЛ ВИКЛИКІВ, АЛГОРИТМИ МАРШРУТИЗАЦІЇ

ABSTRACT

The object of study - computer network center TA "Nilla".
Purpose - to develop methods of Default informational multimedia contact center technology-based computer telephony .
Research methods - analysis of the principles of call center service calls .
The general principles and concepts of structural organization of call center service calls based computer telephony , structural and architectural concepts construct Default Information Multimedia contact centers. The analysis algorithms call routing and distribution of the operator. Selected digital computer and sound system for the construction of reference and informational multimedia contact center. A block diagram of the contact center company TD "Nilla", calculated key performance parameters of the contact center in the case of information services.
Scope - centers providing service calls and Default Information as multimedia.

CALL- CENTER, CONTACT CENTER , PBX, IVR , WEB- SERVER , PSTN, CORAL FLEXICOM, AVAYA, MODEMS, AUTOMATIC CALL DISTRIBUTION, ROUTING ALGORITHMS