ЕОМ
Мирошниченко С. Є. Програмні засоби для розробки комп’ютерних ігор : дипломна робота, пояснювальна записка / С. Є. Мирошниченко ; кер. роботи проф. Аксак Н.Г. ; ХНУРЕ, Кафедра Електронних обчислювальних машин. – Харків, 2014. – 94 с. : CD
Мирошниченко С. Є. Програмні засоби для розробки комп’ютерних ігор : дипломна робота, пояснювальна записка / С. Є. Мирошниченко ; кер. роботи проф. Аксак Н.Г. ; ХНУРЕ, Кафедра Електронних обчислювальних машин. – Харків, 2014. – 94 с. : CD
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Досліджені методи побудови компьютерних ігор, наведена їх класифікація. Розглянуті існуючи графічні движки, обгрунтован вибір 3Д движка Irrlicht. Розроблена вікона компьютерна гра " PathMan" на мові програмування С++ за допомогою графічного движка Irrlicht та середовища розробки MVS 2010.
С++, ГРАФІЧНИЙ ДВИЖОК, IRRLICHT, СЦЕНА, ВУЗЕЛ, PATHMAN, AI
The methods of construction of computer games are investigational, their classification over is brought. Existent graphic rendering-engines are considered, the choice of 3Д rendering-engine of Irrlicht is reasonable. The window computer game " of PathMan" is worked out in programming language With++ by means of graphic rendering-engine of Irrlicht and environments of development of MVS 2010.
С++, GRAPHIC RENDERING-ENGINE, IRRLICHT, STAGE, NODE, PATHMAN, AI
Досліджені методи побудови компьютерних ігор, наведена їх класифікація. Розглянуті існуючи графічні движки, обгрунтован вибір 3Д движка Irrlicht. Розроблена вікона компьютерна гра " PathMan" на мові програмування С++ за допомогою графічного движка Irrlicht та середовища розробки MVS 2010.
С++, ГРАФІЧНИЙ ДВИЖОК, IRRLICHT, СЦЕНА, ВУЗЕЛ, PATHMAN, AI
The methods of construction of computer games are investigational, their classification over is brought. Existent graphic rendering-engines are considered, the choice of 3Д rendering-engine of Irrlicht is reasonable. The window computer game " of PathMan" is worked out in programming language With++ by means of graphic rendering-engine of Irrlicht and environments of development of MVS 2010.
С++, GRAPHIC RENDERING-ENGINE, IRRLICHT, STAGE, NODE, PATHMAN, AI