Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти
ЕК
Умеров А. Е. Розробка моделі оцінки маркетингової активності торговельних підприємств : дипломна робота, пояснювальна записка / А. Е. Умеров ; кер. роботи Доц. Кирій В.В. ; ХНУРЕ, Кафедра Економічної кібернетики. – Харків, 2014. – 94 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Об'єкт дослідження - товариство з обмеженою відповідальністю " Монбланк Крим ".
Мета дослідження - теоретичне обґрунтування та розробка економіко-математичної моделі оцінки маркетингової активності торгових підприємств.
Методи дослідження - аналітичний, графічний, експертних оцінок, статистичний, метод аналізу ієрархій Сааті.
Наведено техніко-економічну характеристику ТОВ " Монбланк Крим". Розкрито економічну сутність оцінки маркетингової діяльності. Обґрунтовано вибір методу для розв'язання поставленої задачі. Проведено огляд літературних джерел з оцінки маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано економіко-математичну модель оцінки маркетингової активності торгових підприємств. Наведено чисельне розв'язання задачі на прикладі досліджуваного підприємства. Запропоновано заходи щодо охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях.
Запропонована модель може використовуватися на підприємствах будь-якої форми власності, з різними обсягами виробництва.
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СКЛАДОВІ ОЦІНКИ МАРКЕТИНГУ, ЕКСПЕРТНЕ ОЦІНЮВАННЯ, МЕТОД АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЙ СААТІ.

Объект исследования - общество с ограниченной ответственностью " Монбланк Крим ".
Цель исследования - теоретическое обоснование и разработка экономико - математической модели оценки маркетинговой активности торговых предприятий .
Методы исследования - аналитический , графический , экспертных оценок , статистический , метод анализа иерархий Саати .
Приведены технико - экономическая характеристика ООО " Монбланк Крым". Раскрыта экономическая сущность оценки маркетинговой деятельности . Обоснован выбор метода для решения поставленной задачи . Проведен обзор литературных источников по оценке маркетинговой деятельности предприятия . Предложена экономико-математическая модель оценки маркетинговой активности торговых предприятий. Приведены численное решение задачи на примере исследуемого предприятия. Предложены мероприятия по охране труда и безопасности в чрезвычайных ситуациях .
Предложенная модель может использоваться на предприятиях любой формы собственности , с разными объемами производства .
МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ, СОСТАВЛЯЮЩИЕ ОЦЕНКИ МАРКЕТИНГА, ЭКСПЕРТНОЙ ОЦЕНКИ, МЕТОД АНАЛИЗА ИЕРАРХИЙ СААТИ.