Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти рівня магістр
ЕК
Петрукович О. В. Моделювання оцінки ресурсозабезпеченості контакт – центру торгової компанії : дипломна робота, пояснювальна записка / О. В. Петрукович ; кер. роботи Доц. Кирій В.В. ; ХНУРЕ, Кафедра Економічної кібернетики. – Харків, 2014. – 99 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Об'єкт дослідження - товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Формат Плюс".
Мета дослідження - розробка економіко-математичної моделі оцінки ресурсозабезпеченості контакт - центру торгової компанії.
Методи дослідження - аналітичний, графічний, експертних оцінок, статистичний методи теорії масового обслуговування.
Наведено техніко-економічну характеристику ТОВ "Формат Плюс". Розкрито економічну суть системи взаємодії з клієнтом з точки зору забезпечення якісного обслуговування. Обґрунтовано вибір методу для розв'язання поставленої задачі. Проведено огляд літературних джерел з теми якості обслуговування клієнтів. Запропоновано економіко-математичну модель оцінки ресурсозабезпеченості контакт - центру торгової компанії. Здійснено чисельне розв'язання задачі на прикладі досліджуваного підприємства. Запропоновано заходи щодо охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях.
Запропонована модель може використовуватися на підприємствах будь-якої форми власності, з різними обсягами виробництва.
ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОКУПЦІВ, СИСТЕМИ МАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ. РЕСУРСОЗАБЕПЕЧЕННІСТЬ, МAТЕМAТИЧНA МOДЕЛЬ, CХЕМA AЛГOРИТМУ.


Объект исследования - общество с ограниченной ответственностью "Формат Плюс".
Цель исследования - разработка экономико-математической модели оценки ресурсозабезпечености контакт - центра торговой компании.
Методы исследования - аналитический, графический, экспертных оценок, статистический, методы теории массового обслуживания.
Дана технико-экономическая характеристика ООО "Формат Плюс". Раскрыта экономическая суть системы взаимодействия с клиентом с точки зрения обеспечения качественного обслуживания. Обоснован выбор метода для решения поставленной задачи. Проведен обзор литературных источников по теме качества обслуживания клиентов. Предложена экономико-математическая модель оценки ресурсозабезпечености контакт - центра торговой компании. Осуществлено численное решение задачи на примере исследуемого предприятия. Предложены мероприятия по охране труда и безопасности в чрезвычайных ситуациях.
Предложенная модель может использоваться на предприятиях любой формы собственности, с разными объемами производства.
ОБСЛУЖИВАНИЕ ПОКУПАТЕЛЕЙ, СИСТЕМЫ МАССОВОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ. РЕСУРСООБЕПЕЧЕННоСТЬ, МAТЕМAТИЧЕСКАЯ МOДЕЛЬ, CХЕМA AЛГOРИТМА.