Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти
ЕК
Бондарєв А. О. Моделювання процесу обслуговування клієнтів підприємства в газопостачанні : магістерська атестаційна робота, пояснювальна записка / А. О. Бондарєв ; кер. роботи доц. Кирій В.В. ; ХНУРЕ, Кафедра Економічної кібернетики. – Харків, 2014. – 141 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Об'єкт дослідження - обслуговування клієнтів газопостачальних підприємств.
Мета дослідження - виявлення особливостей процесу обслуговування клієнтів газопостачального підприємства та розробка рекомендацій щодо оптимізації системи обслуговування клієнтів.
Методи дослідження - аналітичний, статистичний, графічний.
Розглянуто теоретико-методологічні засади процесу обслуговування споживачів підприємств газопостачання. Проведено аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства, що досліджується. Виявлено особливості та недоліки процесу обслуговування клієнтів підприємства. Розроблено рекомендації щодо оптимізації системи обслуговування клієнтів підприємства, що досліджується.
МОДЕЛЮВАННЯ, АНАЛІЗ, УПРАВЛІННЯ, ПІДПРИЄМСТВО, ОЦІНКА ЯКОСТІ, СИСТЕМА МАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ.

Объект исследования - обслуживание клиентов газоснабжающих предприятий.
Цель исследования - выявление особенностей процесса обслуживания клиентов газоснабжающего предприятия и разработка рекомендаций по оптимизации системы обслуживания клиентов.
Методы исследования - аналитический, статистический, графический.
Рассмотрены теоретико-методологические основы процесса обслуживания потребителей газоснабжающих предприятий. Проведен анализ производственно-хозяйственной деятельности исследуемого предприятия. Выявлены особенности и недостатки процесса обслуживания клиентов предприятия. Разработаны рекомендации по оптимизации системы обслуживания клиентов исследуемого предприятия.
МОДЕЛИРОВАНИЕ, АНАЛИЗ, УПРАВЛЕНИЕ, ПРЕДПРИЯТИЕ, ОЦЕНКА КАЧЕСТВА, СИСТЕМА МАССОВОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ, СБЫТОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ, ЭКОНОМИКО-МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ, МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ.

Object of research - customer service gas supply enterprises.
The purpose of the study - to determine the characteristics of the process gas supply enterprise customer service and to develop recommendations to optimize the customer experience.
Research methods - analytical, statistical graphing.
Considered theoretical and methodological foundations of customer service process gas supply enterprises. The analysis of production and economic activity investigated enterprise. The features and drawbacks of the process the customer service business. Recommendations to optimize customer service system investigated enterprise.
MODELING, ANALYSIS, MANAGEMENT, ENTERPRISE, QUALITY ASSESSMENT, THE SYSTEM OF MASS SERVICE, MARKETING ACTIVITIES, ECONOMIC-MATHEMATICAL MODEL, MARKETING ACTIVITIES.