ТКС
Цилюрик В. Є. Методи контролю послуг ІР-телефонії : дипломний проект, пояснювальна записка / В. Є. Цилюрик ; кер. роботи Доц. Сабурова С.О. ; ХНУРЕ, Кафедра Телекомунікаційних систем. – Харків, 2014. – 113 с. : CD
Цилюрик В. Є. Методи контролю послуг ІР-телефонії : дипломний проект, пояснювальна записка / В. Є. Цилюрик ; кер. роботи Доц. Сабурова С.О. ; ХНУРЕ, Кафедра Телекомунікаційних систем. – Харків, 2014. – 113 с. : CD
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Об"єкт дослідження - методи контролю послуг IP-телефонії
Мета роботи - Дослідження етапів розвитку телекомунікаційних систем, мереж та послуг електрозв'язку у рамках единої національної мережі зв'язку України. Розробка моделей управління послугами зв'язку та бізнес-моделей контролю послуг IP-телефонії відповидно вимог системи QoS.
ІНФОКОММУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПЛАТФОРМИ, ПОСЛУГИ, QoS, IP-ТЕЛЕФОНІЯ ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ, УПРАВЛІННЯ, КОНТРОЛЬ ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ, БІЗНЕС МОДЕЛІ, NGN, ISDN, INTERNET
Объект исследования - методы контроля услуг IP - телефонии
Цель работы - исследование этапов развития телекоммуникационных систем, сетей и услуг электросвязи в рамках единой национальной сети связи Украины. Исследование моделей управления услугами связи и моделей контроля услуг IP - телефонии согласно требованиям системы QoS .
ИНФОКОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ , ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫЕ ПЛАТФОРМЫ, УСЛУГИ , ПОКАЗАТЕЛИ КАЧЕСТВА ОБСЛУЖИВАНИЯ , УПРАВЛЕНИЕ , КОНТРОЛЬ, ПОКАЗАТЕЛИ КАЧЕСТВА , БИЗНЕС МОДЕЛИ , QoS , IP- ТЕЛЕФОНИЯ, NGN , ISDN , INTERNET
Object of research: methods of monitoring services IP - telephony
Purpose: to study the stages of development of telecommunication systems, telecommunication networks and services under a single national network in Ukraine. Investigation of models of service management and control models communication services IP - telephony system according to the requirements of QoS.
INFOCOMMUNICATION TECHNOLOGY INTELLIGENT PLATFORM SERVICES QUALITY SERVICES MANAGEMENT , CONTROL, QUALITY AND BUSINESS MODELS , QoS, IP- TELEPHONY , NGN, ISDN, INTERNET
Мета роботи - Дослідження етапів розвитку телекомунікаційних систем, мереж та послуг електрозв'язку у рамках единої національної мережі зв'язку України. Розробка моделей управління послугами зв'язку та бізнес-моделей контролю послуг IP-телефонії відповидно вимог системи QoS.
ІНФОКОММУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПЛАТФОРМИ, ПОСЛУГИ, QoS, IP-ТЕЛЕФОНІЯ ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ, УПРАВЛІННЯ, КОНТРОЛЬ ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ, БІЗНЕС МОДЕЛІ, NGN, ISDN, INTERNET
Объект исследования - методы контроля услуг IP - телефонии
Цель работы - исследование этапов развития телекоммуникационных систем, сетей и услуг электросвязи в рамках единой национальной сети связи Украины. Исследование моделей управления услугами связи и моделей контроля услуг IP - телефонии согласно требованиям системы QoS .
ИНФОКОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ , ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫЕ ПЛАТФОРМЫ, УСЛУГИ , ПОКАЗАТЕЛИ КАЧЕСТВА ОБСЛУЖИВАНИЯ , УПРАВЛЕНИЕ , КОНТРОЛЬ, ПОКАЗАТЕЛИ КАЧЕСТВА , БИЗНЕС МОДЕЛИ , QoS , IP- ТЕЛЕФОНИЯ, NGN , ISDN , INTERNET
Object of research: methods of monitoring services IP - telephony
Purpose: to study the stages of development of telecommunication systems, telecommunication networks and services under a single national network in Ukraine. Investigation of models of service management and control models communication services IP - telephony system according to the requirements of QoS.
INFOCOMMUNICATION TECHNOLOGY INTELLIGENT PLATFORM SERVICES QUALITY SERVICES MANAGEMENT , CONTROL, QUALITY AND BUSINESS MODELS , QoS, IP- TELEPHONY , NGN, ISDN, INTERNET