Шифр: B-8183 МСТ
Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Основи маркетингу та рекламної діяльності" для студентів усіх форм навчання напряму 6.051501 "Видавничо-поліграфічна справа" / упоряд. І. Б. Чеботарьова ; М-во освіти і науки України, ХНУРЕ. – Харків : ХНУРЕ, 2015. – 88 с. – 5.31
Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Основи маркетингу та рекламної діяльності" для студентів усіх форм навчання напряму 6.051501 "Видавничо-поліграфічна справа" / упоряд. І. Б. Чеботарьова ; М-во освіти і науки України, ХНУРЕ. – Харків : ХНУРЕ, 2015. – 88 с. – 5.31
- Електронна версія (doc / 1,6 Mb)
- Замовити
Статистика використання: Завантажень: 4 Видач: 8
Де отримати


Місце видачі: | Кількість: | В наявності: |
Абонемент загальний к. 358 | 1 | 1 |
Тема:
- УДК
- 655 Поліграфічна промисловість. Поліграфічні підприємства. Видавництва. Книжкова торгівля Ключові слова
- маркетинг, маркетинг, marketing
- ХНУРЕ- праці науковців, ХНУРЭ - труды научных сотрудников
- рекламна продукція, рекламная продукция
- видавничий маркетинг, издательский маркетинг
- видавнича продукція, издательская продукция ХНУРЕ. Праці співробітників
- Чеботарьова Ірина Борисівна, Чеботарева Ирина Борисовна