ПІ
Комірний А. М. Програмна система проведення розіграшу призів серед абонентів підприємства. : дипломна робота, пояснювальна записка / А. М. Комірний ; кер. роботи к.т.н проф. Бондарєв В.М. ; ХНУРЕ, Кафедра Програмної інженерії. – Харків, 2013. – 92 с. : CD
Комірний А. М. Програмна система проведення розіграшу призів серед абонентів підприємства. : дипломна робота, пояснювальна записка / А. М. Комірний ; кер. роботи к.т.н проф. Бондарєв В.М. ; ХНУРЕ, Кафедра Програмної інженерії. – Харків, 2013. – 92 с. : CD
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Мета проектування - розробка програмної системи, яка дозволяє проводити розіграш призів серед абонентів підприємства. Головна ціль автоматизованої системи для розіграшу призів - зменшення вартості проведення заходів по розіграшу призів, збільшення кількості учасників розіграшу та зменшення організаційних робіт.
Система дозволяє проводити вибірку переможців способом випадкового вибору абонентів серед учасників в умовах прямої зйомки заходу місцевою телекомпанією на території підприємства або попередньої зйомки для подальшої обробки відзнятого матеріалу та генерації звіту зі списком переможців.
Результат роботи - виконана програмна реалізація "лототрону" для майже необмеженої кількості учасників (кількість обмежується об'ємом вільної пам'яті ЕОМ), в якій використовуються технології C++, набір бібліотек Qt та QML, набір компіляторів MinGW та інтегроване середовище програмування Qt Creator.
ПРОГРАМНА СИСТЕМА, РОЗІГРАШ ПРИЗІВ, Qt, QML, C++, ЛОТОТРОН, ЛОТЕРЕЯ, MINGW.
Object design - the development of a software system for raffle among subscribers group. The main goal of the automated system for prize draw is to reduce the cost of measures prize draw, drawing increasing numbers of participants and reduce organizational work.
The system allows the selection of the winners of the method of random selection of customers among the participants, in a direct recording of the event by local TV station on the premises or previous survey for further processing footage, and generate a report with a list of winners.
The result ot the work is a performed software implementation "draw machine randomly" for almost unlimited number of participants (limited by available computer memory), which uses technology of C++, a set of libraries Qt and QML, a set of the compilers MinGW and IDE Qt Creator.
SOFTWARE SYSTEMS, RAFFLE, QT, QML, C + +, DRAW MACHINE LOTTERY, MINGW.
Система дозволяє проводити вибірку переможців способом випадкового вибору абонентів серед учасників в умовах прямої зйомки заходу місцевою телекомпанією на території підприємства або попередньої зйомки для подальшої обробки відзнятого матеріалу та генерації звіту зі списком переможців.
Результат роботи - виконана програмна реалізація "лототрону" для майже необмеженої кількості учасників (кількість обмежується об'ємом вільної пам'яті ЕОМ), в якій використовуються технології C++, набір бібліотек Qt та QML, набір компіляторів MinGW та інтегроване середовище програмування Qt Creator.
ПРОГРАМНА СИСТЕМА, РОЗІГРАШ ПРИЗІВ, Qt, QML, C++, ЛОТОТРОН, ЛОТЕРЕЯ, MINGW.
Object design - the development of a software system for raffle among subscribers group. The main goal of the automated system for prize draw is to reduce the cost of measures prize draw, drawing increasing numbers of participants and reduce organizational work.
The system allows the selection of the winners of the method of random selection of customers among the participants, in a direct recording of the event by local TV station on the premises or previous survey for further processing footage, and generate a report with a list of winners.
The result ot the work is a performed software implementation "draw machine randomly" for almost unlimited number of participants (limited by available computer memory), which uses technology of C++, a set of libraries Qt and QML, a set of the compilers MinGW and IDE Qt Creator.
SOFTWARE SYSTEMS, RAFFLE, QT, QML, C + +, DRAW MACHINE LOTTERY, MINGW.