ПІ
Андрійчук Є. О. Система управління функціонування служби технічної підтримки інтернет провайдера : дипломна робота, пояснювальна записка / Є. О. Андрійчук ; кер. роботи ст. викл Новіков Ю.С. ; ХНУРЕ, Кафедра Програмної інженерії. – Харків, 2013. – 111 с. : CD
Андрійчук Є. О. Система управління функціонування служби технічної підтримки інтернет провайдера : дипломна робота, пояснювальна записка / Є. О. Андрійчук ; кер. роботи ст. викл Новіков Ю.С. ; ХНУРЕ, Кафедра Програмної інженерії. – Харків, 2013. – 111 с. : CD
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
У першому розділі розглядається концепція управління ІТ - сервісами для функціонування ІТ - підрозділи підприємства, а також функції служби підтримки як ІТ -підрозділу на основі концепції ITIL. Виконано існуючих систем автоматизації служб підтримки. У другому розділі проведено аналіз системи управління функціонуванням служби технічної підтримки інтернет-провайдера ТОВ "Онлайн технології". Виконано обгрунтування моделі планування організації роботи служби підтримки інтернет- провайдера і сформовано модель функціонування служби технічної підтримки. У третьому розділі виконано розробку системи управління функціонуванням служби технічної підтримки інтернет- провайдера ТОВ "Онлайн технології", розрахована економічна ефективність розробки. У четвертому розділі розглянута охорона праці при роботі з ПЕОМ, проведений аналіз виробничих факторів, виконана розробка заходів щодо поліпшення умов праці, а так само оцінка ефективності заходів охорони праці .
КОНЦЕПЦІЯ ITIL, ІТ-ПІДРОЗДІЛ, СЛУЖБА ПІДТРИМКИ, UML, КОМП'ЮТЕРНЕ ПРОГРАМНЕ СИСТЕМА, ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ
The first section examines the concept of IT management - IT services for the operation - a subdivision of the enterprise, as well as the service desk function as the IT department on the basis of the concept of ITIL. Made of existing automation systems support services. The second section analyzes the operation of the control system of technical support ISP LLC "Online technology." The justifications of the model planning the organization of support ISP and formed a model of the technical support. The third section is made to develop a system of management of functioning of technical support ISP LLC "Online technology" is designed economic development efficiency.In the fourth section, we consider security when working with a PC , the analysis of factors of production, made the development of measures to improve working conditions, as well as the assessment of the effectiveness of health and safety.
CONCEPT ITIL, IT DEPARTMENTS, SUPPORT SERVICES, UML, COMPUTER SOFTWARE SYSTEM COST-EFFECTIVENESS
КОНЦЕПЦІЯ ITIL, ІТ-ПІДРОЗДІЛ, СЛУЖБА ПІДТРИМКИ, UML, КОМП'ЮТЕРНЕ ПРОГРАМНЕ СИСТЕМА, ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ
The first section examines the concept of IT management - IT services for the operation - a subdivision of the enterprise, as well as the service desk function as the IT department on the basis of the concept of ITIL. Made of existing automation systems support services. The second section analyzes the operation of the control system of technical support ISP LLC "Online technology." The justifications of the model planning the organization of support ISP and formed a model of the technical support. The third section is made to develop a system of management of functioning of technical support ISP LLC "Online technology" is designed economic development efficiency.In the fourth section, we consider security when working with a PC , the analysis of factors of production, made the development of measures to improve working conditions, as well as the assessment of the effectiveness of health and safety.
CONCEPT ITIL, IT DEPARTMENTS, SUPPORT SERVICES, UML, COMPUTER SOFTWARE SYSTEM COST-EFFECTIVENESS