Шифр: 519(07) М77
Моосмюллер Г. Маркетинговые исследования с SPSS : учеб. пособие / Г. Моосмюллер, Н. Н. Ребик. – Москва : ИНФРА-М, 2007. – 160 с. : ил. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-002811-0. – 30,00
Моосмюллер Г. Маркетинговые исследования с SPSS : учеб. пособие / Г. Моосмюллер, Н. Н. Ребик. – Москва : ИНФРА-М, 2007. – 160 с. : ил. – (Высшее образование). – ISBN 5-16-002811-0. – 30,00
Статистика використання: Видач: 1
Де отримати


Місце видачі: | Кількість: | В наявності: |
Абонемент загальний к. 358 | 1 | 1 |
Тема:
- УДК
- 004.4 Програмне забезпечення
- 519.25 Обробка статистичних даних Ключові слова
- статистичний аналіз, статистический анализ, statistical analysis
- факторний аналіз, факторный анализ, factor analysis
- дисперсійний аналіз, дисперсионный анализ, variance analysis, analysis of variance, ANOVA
- маркетингові дослідження, маркетинговые исследования, marketing research
- дискримінантний аналіз, дискриминантный анализ
- програмні комплекси, программные комплексы
- лінійний регресійний аналіз, линейный регрессионный анализ
- ієрархічний кластерний аналіз, иерархический кластерный анализ Ключові слова латиницею
- Superior Performing Software Systems, SPSS