Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти
ЕК
Пластун I. Л. Економіко-математична модель сегментації споживачів послуг ПП "Каліушко" : дипломна робота, пояснювальна записка / I. Л. Пластун ; кер. роботи проф. Тімофєєв В.О. ; ХНУРЕ, Кафедра Економічної кібернетики та управління економічною безпекою. – Харків, 2013. – 93 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Об'єкт дослідження - ПП "Коліушко".
Мета дослідження - розробка економіко-математичної моделі сегментування ринку продукції підприємства на основі методики кластерного аналізу.
Методи дослідження - аналітичний, статистичний, графічний, методи числових рішень.
Розглянуто та проаналізовано діяльність підприємства ПП "Коліушко". На основі проведеного аналізу доведено високу конкуренцію на ринку, де діє підприємство і необхідність детального маркетингового дослідження конкурентів та продукції. Розроблено практичні рекомендації щодо оцінки продукції на ринку та сегментації продукції на основі показників та ознак продукції. Ознаки, за якими оцінюються товари та продукція обираються експертом самостійно.
Запропоновані пропозиції можуть використовуватися на підприємствах всіх форм власності та організаційно-правової форми.
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СПОЖИВЧА ПРИВАБЛИВІСТЬ, СЕГМЕНТУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ, МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ.



Объект исследования - ЧП "Калиушко".
Цель работы - разработка экономико-математической модели сегментирования рынка продукции предприятия на основе методики кластерного анализа.
Методы исследования - аналитический, статистический, графический, методы численных решений.
Рассмотрена и проанализирована деятельность предприятия ЧП "Калиушко". На основе проведенного анализа доказана высокая конкуренция на рынке, где действует предприятие и необходимость детального маркетингового исследования конкурентов и продукции. Разработаны практические рекомендации по оценке продукции на рынке и сегментации продукции на основе показателей и признаков продукции. Признаки, по которым оцениваются товары и продукция выбираются экспертом самостоятельно.
Предложенные предложения могут использоваться на предприятиях всех форм собственности и организационно-правовой формы.
МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ, ПОТРЕБИТЕЛЬСКАЯ ПРИВЛЕКАТЕЛЬНОСТЬ, СЕГМЕНТИРОВАНИЕ ПРОДУКЦИИ, МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ.