Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти рівня магістр
ЕК
Редченко Х. В. Формування моделі ціноутворення на основні послуги в готелі : дипломна робота, пояснювальна записка / Х. В. Редченко ; кер. роботи доц. Омаров Ш.А. ; ХНУРЕ, Кафедра Економічної кібернетики та управління економічною безпекою. – Харків, 2013. – 89 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Об'єкт дослідження - товариство з обмеженою відповідальністю " Марічка ".
Мета дослідження - теоретичне обґрунтування та розробка економіко-математичної моделі ціноутворення на основні послуги в готелі.
Методи дослідження - аналітичний, графічний, експертних оцінок, статистичний.
Наведено техніко-економічну характеристику ТОВ "Марічка". Розкрито економічну суть ціноутворення на послуги готелю, наведено фактори ціноутворення, методи та моделі ціноутворення на послуги готелю. Проведено огляд літературних джерел. Запропоновано економіко-математичну модель визначення ціни на послуги оренди готельних номерів на основі різних підходів. Здійснено чисельне розв'язання задачі на прикладі. Запропоновано заходи щодо охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях.
ЦІНОУТВОРЕННЯ, ФАКТОРИ ЦІНОУТВОРЕННЯ, ПОСЛУГИ ГОТЕЛЮ, ЕКОНОМІКО-МAТЕМAТИЧНA МOДЕЛЬ ЦІНОУТВОРЕННЯ, CХЕМA AЛГOРИТМУ.




Объект исследования - общество с ограниченной ответственностью "Маричка".
Цель исследования - теоретическое обоснование и разработка экономико-математической модели ценообразования на основные услуги отеля.
Методы исследования - аналитический, графический, экспертных оценок, статистический.
Приведена технико-экономическая характеристика ТОВ "Марічка". Раскрыта экономическая суть ценообразования на услуги отеля, приведены факторы ценообразования, методы и модели ценообразования на услуги отеля. Проведен обзор литературных источников. Предложена экономико-математическая модель определения цены на услуги аренды отельных номеров на основе разных методов. Осуществлено численное решение задачи на примере. Предложены мероприятия по охране труда и безопасности в чрезвычайных ситуациях.
ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ, ФАКТОРЫ ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ, УСЛУГИ ОТЕЛЯ, ЭКОНОМИКО-МAТЕМAТИЧЕСКАЯ МOДЕЛЬ ЦЕНООБРАЗОВАНИЯ, CХЕМA AЛГOРИТМА.