ЕК
Вілкова К. І. Розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії ТОВ «Оптімакс-Україна» з партнерами і споживачами : дипломна робота, пояснювальна записка / К. І. Вілкова ; кер. роботи доц. Буцукіна І.Б. ; ХНУРЕ, Кафедра Економічної кібернетики та управління економічною безпекою. – Харків, 2013. – 90 с. : CD
Вілкова К. І. Розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії ТОВ «Оптімакс-Україна» з партнерами і споживачами : дипломна робота, пояснювальна записка / К. І. Вілкова ; кер. роботи доц. Буцукіна І.Б. ; ХНУРЕ, Кафедра Економічної кібернетики та управління економічною безпекою. – Харків, 2013. – 90 с. : CD
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Об'єкт дослідження - ТОВ "Оптімакс-Україна".
Предмет дослідження - уточнення й розвиток теорії та практики інформаційної взаємодії підприємства у системі "споживач - підприємство - партнер".
Мета дослідження - розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства.
Методи дослідження - аналітичний, графічний, статистичний аналіз, системно-структурний аналіз; кореляційно-регресійний аналіз.
Наведено техніко-економічну характеристику ТОВ "Оптімакс-Україна". Розкрито економічну суть формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства. Проведено огляд літературних джерел. Обґрунтовано вибір методу для розв'язання поставленої задачі. Запропоновано економіко-математичну модель формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства. Модель взаємодії системи "підприємство - споживач - партнер" враховує співвідношення економічних параметрів процесів виробництва, поставок і розподілу продукції, включаючи оцінку конкурентоспроможності підприємства, привабливості партнера, готовності споживача. Здійснено чисельне розв'язання задачі. Запропоновано заходи щодо охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях.
Запропонована модель може використовуватися на підприємствах будь-якої форми власності, з різними обсягами виробництва.
БЮДЖЕТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПІДПРИЄМСТВА, ПАРТНЕРИ, СПОЖИВАЧІ, МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ, CХЕМA AЛГOРИТМУ.
Объект исследования - ООО " Оптимакс-Украина".
Предмет исследования - уточнение и развитие теории и практики информационного взаимодействия предприятия в системе "потребитель - предприятие - партнер".
Цель исследования - разработка экономико-математической модели формирования бюджета информационного взаимодействия предприятия.
Методы исследования - аналитический, графический, статистический анализ, системно-структурный анализ; корреляционно-регрессионный анализ.
Проведена технико-экономическая характеристика ООО " Оптимакс-Украина". Раскрыта экономическая суть формирования бюджета информационного взаимодействия предприятия. Проведен обзор литературных источников. Обоснован выбор метода для решения поставленной задачи. Предложена экономико-математическая модель. Модель взаимодействия системы "предприятие - потребитель - партнер" учитывает соотношение экономических параметров процессов производства, поставок и распределения продукции, включая оценку конкурентоспособности предприятия, привлекательности партнера, готовности потребителя. Осуществлено численное решение задачи. Предложены мероприятия по охране труда и безопасности в чрезвычайных ситуациях.
Предложенная модель может использоваться на предприятиях любой формы собственности, с разными объемами производства.
БЮДЖЕТ ИНФОРМАЦИОННОГО ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ ПРЕДПРИЯТИЯ, ПАРТНЕРЫ, ПОТРЕБИТЕЛИ, МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ, CХЕМA AЛГOРИТМА.
Предмет дослідження - уточнення й розвиток теорії та практики інформаційної взаємодії підприємства у системі "споживач - підприємство - партнер".
Мета дослідження - розробка економіко-математичної моделі формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства.
Методи дослідження - аналітичний, графічний, статистичний аналіз, системно-структурний аналіз; кореляційно-регресійний аналіз.
Наведено техніко-економічну характеристику ТОВ "Оптімакс-Україна". Розкрито економічну суть формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства. Проведено огляд літературних джерел. Обґрунтовано вибір методу для розв'язання поставленої задачі. Запропоновано економіко-математичну модель формування бюджету інформаційної взаємодії підприємства. Модель взаємодії системи "підприємство - споживач - партнер" враховує співвідношення економічних параметрів процесів виробництва, поставок і розподілу продукції, включаючи оцінку конкурентоспроможності підприємства, привабливості партнера, готовності споживача. Здійснено чисельне розв'язання задачі. Запропоновано заходи щодо охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях.
Запропонована модель може використовуватися на підприємствах будь-якої форми власності, з різними обсягами виробництва.
БЮДЖЕТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПІДПРИЄМСТВА, ПАРТНЕРИ, СПОЖИВАЧІ, МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ, CХЕМA AЛГOРИТМУ.
Объект исследования - ООО " Оптимакс-Украина".
Предмет исследования - уточнение и развитие теории и практики информационного взаимодействия предприятия в системе "потребитель - предприятие - партнер".
Цель исследования - разработка экономико-математической модели формирования бюджета информационного взаимодействия предприятия.
Методы исследования - аналитический, графический, статистический анализ, системно-структурный анализ; корреляционно-регрессионный анализ.
Проведена технико-экономическая характеристика ООО " Оптимакс-Украина". Раскрыта экономическая суть формирования бюджета информационного взаимодействия предприятия. Проведен обзор литературных источников. Обоснован выбор метода для решения поставленной задачи. Предложена экономико-математическая модель. Модель взаимодействия системы "предприятие - потребитель - партнер" учитывает соотношение экономических параметров процессов производства, поставок и распределения продукции, включая оценку конкурентоспособности предприятия, привлекательности партнера, готовности потребителя. Осуществлено численное решение задачи. Предложены мероприятия по охране труда и безопасности в чрезвычайных ситуациях.
Предложенная модель может использоваться на предприятиях любой формы собственности, с разными объемами производства.
БЮДЖЕТ ИНФОРМАЦИОННОГО ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ ПРЕДПРИЯТИЯ, ПАРТНЕРЫ, ПОТРЕБИТЕЛИ, МАТЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ, CХЕМA AЛГOРИТМА.