Шифр: У05 Е30
Єгорченков О. В. Формування бачення проектів методом візуалізації інформації : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 "Управління проектами і програмами" / Єгорченков Олексій Володимирович ; МОН України, Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури. – Київ, 2013. – 22 c.
Єгорченков О. В. Формування бачення проектів методом візуалізації інформації : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 "Управління проектами і програмами" / Єгорченков Олексій Володимирович ; МОН України, Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури. – Київ, 2013. – 22 c.
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Автром дисертації розроблена математична модель ідентифікації форм
візуалізації інформації з позиції їх застосовності в процесі управління інформацією в проектах, в основі якої фреймова модель представлення знань і яка забезпечує формальний вибір форм візуалізації в конкретній ситуації і проекті. Більш чітко визначена ступінь впливу і вдосконалені методи оперування числовими значеннями впливів на знання суб'єктів проектів засобами візуалізації інформації через введення суб'єктивно-ймовірністних оцінок впливу форм візуалізації на рішення функціональних задач управління проектами. Методи базуються на введенні нечіткої міри інформаційної взаємодії і дозволяє оптимізувати дії по вибору інструментів формування необхідних знань для учасників проектів. Робота впроваджена в проектно-орієнтованих компаніях України і використовується в навчальному процесі в Київському національному університеті будівництва і архітектури.
візуалізації інформації з позиції їх застосовності в процесі управління інформацією в проектах, в основі якої фреймова модель представлення знань і яка забезпечує формальний вибір форм візуалізації в конкретній ситуації і проекті. Більш чітко визначена ступінь впливу і вдосконалені методи оперування числовими значеннями впливів на знання суб'єктів проектів засобами візуалізації інформації через введення суб'єктивно-ймовірністних оцінок впливу форм візуалізації на рішення функціональних задач управління проектами. Методи базуються на введенні нечіткої міри інформаційної взаємодії і дозволяє оптимізувати дії по вибору інструментів формування необхідних знань для учасників проектів. Робота впроваджена в проектно-орієнтованих компаніях України і використовується в навчальному процесі в Київському національному університеті будівництва і архітектури.