Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти рівня магістр
ПІ
Шкурко В. В. Інформаційна система автоматичної обробки документів : дипломна робота, пояснювальна записка / В. В. Шкурко ; кер. роботи Проф. Дудар З.В. ; ХНУРЕ, Кафедра Програмної інженерії. – Харків, 2013. – 76 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Об'єкт проектування - клієнт-серверний додаток для підтримки документообігу.
Мета проектування - створення автоматизованої інформаційної-комп'ютерної системи "Документообіг кафедри".
Метод проектування - платформа WPF, система розробки об'єктно-орієнтованих продуктів Microsoft Visual Studio 2010, мова програмування С#, система керування базами даних SQL Server 2008 R2.
У результаті роботи створена база даних автоматизованої інформаційної системи і клієнт програми "Документація кафедри", який дозволяє зайти під різними рівнями допуску (завідуючий кафедрою, викладач, вчений секретар, адміністратор), додавати та редагувати записи пов'язані з користувачами системи, планом роботи та планом розвитку, генерувати звіти.
ПРОГРАМНА СИСТЕМА, БАЗА ДАНИХ, ДОКУМЕНТООБІГ, WPF, SQL SERVER 2008 R2, MICROSOFT VISUAL STUDIO 2010, ЗАВІДУЮЧИЙ КАФЕДРОЮ, ВИКЛАДАЧ, ВЧЕНИЙ СЕКРЕТАР, АДМІНІСТРАТОР.

Object of designing - client-server application for workflow.
The purpose of designing - creation of automated information-computer system "Documents Department".
Method of designing - platform WPF, system design of object- oriented product Microsoft Visual Studio 2010, C# programming language, database management system MS SQL Server 2008 R2.
As a result, graduate design created database automated information systems and client applications "documentation department" that allows you to enter at different levels of access (Head of Department, teacher, scientist, secretary, administrator), add and edit notes related to the work plan and development plan, generate reports.
PROGRAM SYSTEM, DATABASE, WORKFLOW, WPF, SQL SERVER 2008 R2, MICROSOFT VISUAL STUDIO 2010, HEAD OF DEPARTMENT, INSTRUCTOR, ACADEMIC SECRETARY, ADMINISTRATOR.