ПІ
Баркалов Ю. О. Комп'ютерна 3D-гра реального часу. Підсистема керування грою з боку гравця : дипломна робота, пояснювальна записка / Ю. О. Баркалов ; кер. роботи Доц. Мазурова О.О. ; ХНУРЕ, Кафедра Програмної інженерії. – Харків, 2013. – 90 с. : CD
Баркалов Ю. О. Комп'ютерна 3D-гра реального часу. Підсистема керування грою з боку гравця : дипломна робота, пояснювальна записка / Ю. О. Баркалов ; кер. роботи Доц. Мазурова О.О. ; ХНУРЕ, Кафедра Програмної інженерії. – Харків, 2013. – 90 с. : CD
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Об'єкт проектування - частина комп'ютерної 3D гри, що повязана з керуванням грою з боку гравця.
Мета проектування - розробка підсистеми керування з боку гравця для комп'ютерної 3D-гри реального часу.
Метод проектування - використання засобів платформи .NET, системи розробки об'єктно-орієнтованих продуктів Microsoft Visual Studio 2010, мови програмування С#, програмних продуктів Framework 4.0, Microsoft XNA Game Studio 4.0, Photoshop CS5, 3D Max 2012.
У результаті роботи був отриман 3D-контент, 2D-контент комп'ютерної гри "Save the Kingdom", реалізована підсистема керування з боку гравця та були реалізовані усі необхідні функції.
MICROSOFT XNA GAME STUDIO, MICROSOFT VISUAL STUDIO, С#, .NET, NPC, XBOX, XBOX LIVE, SONY, XNA FRAMEWORK, WINDOWS, COMMON LANGUAGE RUNTIME, XNA CONTENT PIPELINE, ДИЗАЙН-ДОКУМЕНТ.
Object design - part of 3D computer game, which is related to the control of the game from the player.
The purpose of the design - development subsystem control from the player to the computer 3D-real-time game.
The method of design - use of platforms .NET, system design of object-oriented product Microsoft Visual Studio 2010, programming language C#, software Framework 4.0, Microsoft XNA Game Studio 4.0, Photoshop CS5, 3D Max 2012.
As a result of the work was obtained 3D-content, 2D-video game content "Save the Kingdom", implemented subsystem control from the player and have implemented all the necessary functions.
MICROSOFT XNA GAME STUDIO, MICROSOFT VISUAL STUDIO, С#, .NET, NPC, XBOX, XBOX LIVE, SONY, XNA FRAMEWORK, WINDOWS, COMMON LANGUAGE RUNTIME, XNA CONTENT PIPELINE, DESIGN DOCUMENT.
Мета проектування - розробка підсистеми керування з боку гравця для комп'ютерної 3D-гри реального часу.
Метод проектування - використання засобів платформи .NET, системи розробки об'єктно-орієнтованих продуктів Microsoft Visual Studio 2010, мови програмування С#, програмних продуктів Framework 4.0, Microsoft XNA Game Studio 4.0, Photoshop CS5, 3D Max 2012.
У результаті роботи був отриман 3D-контент, 2D-контент комп'ютерної гри "Save the Kingdom", реалізована підсистема керування з боку гравця та були реалізовані усі необхідні функції.
MICROSOFT XNA GAME STUDIO, MICROSOFT VISUAL STUDIO, С#, .NET, NPC, XBOX, XBOX LIVE, SONY, XNA FRAMEWORK, WINDOWS, COMMON LANGUAGE RUNTIME, XNA CONTENT PIPELINE, ДИЗАЙН-ДОКУМЕНТ.
Object design - part of 3D computer game, which is related to the control of the game from the player.
The purpose of the design - development subsystem control from the player to the computer 3D-real-time game.
The method of design - use of platforms .NET, system design of object-oriented product Microsoft Visual Studio 2010, programming language C#, software Framework 4.0, Microsoft XNA Game Studio 4.0, Photoshop CS5, 3D Max 2012.
As a result of the work was obtained 3D-content, 2D-video game content "Save the Kingdom", implemented subsystem control from the player and have implemented all the necessary functions.
MICROSOFT XNA GAME STUDIO, MICROSOFT VISUAL STUDIO, С#, .NET, NPC, XBOX, XBOX LIVE, SONY, XNA FRAMEWORK, WINDOWS, COMMON LANGUAGE RUNTIME, XNA CONTENT PIPELINE, DESIGN DOCUMENT.