ПМ
Гридiна I. В. Розробка оптимальної рекламної стратегії страхової компанії. : магістерська атестаційна робота, пояснювальна записка / I. В. Гридiна ; кер. роботи доц. Гибкіна Н.В. ; ХНУРЕ, Кафедра Прикладної математики. – Харків, 2013. – 88 с. : CD
Гридiна I. В. Розробка оптимальної рекламної стратегії страхової компанії. : магістерська атестаційна робота, пояснювальна записка / I. В. Гридiна ; кер. роботи доц. Гибкіна Н.В. ; ХНУРЕ, Кафедра Прикладної математики. – Харків, 2013. – 88 с. : CD
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Об'єкт дослідження - страхова компанія.
Предмет дослідження - мінімізація коштів, що витрачаються на рекламу.
Мета цієї роботи - знаходження оптимального керування коштами, що витрачаються на рекламу.
Методи дослідження - принцип максимуму Понтрягіна, рівняння Белмана.
У роботі розглядається задача оптимального керування розміром суми коштів, що витрачаються на рекламу страхової діяльності для залучення додаткових клієнтів.
Областю застосування даної моделі є .
Ключові слова: СТРАХОВА КОМПАНІЯ, СТРАХОВІ ВНЕСКИ, СТРАХОВІ ВИПЛАТИ, МІНІМІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ОПТИМАЛЬНЕ КЕРУВАННЯ, ПРИНЦИП МАКСИМУМУ.
Объект исследования - страховая компания.
Предмет исследования - минимизация средств, расходуемых на рекламу.
Цель этой работы - нахождение оптимального управления средствами, расходуемыми на рекламу.
Методы исследования - принцип максимума Понтрягина, уравнение Беллмана.
В работе рассматривается задача оптимального управления размером суммы средств, расходуемых на рекламу страховой деятельности для привлечения дополнительных клиентов.
Областью применения данной модели является .
Ключевые слова: СТРАХОВАЯ КОМПАНИЯ, СТРАХОВЫЕ ВЗНОСЫ, СТРАХОВЫЕ ВЫПЛАТЫ, МИНИМИЗАЦИЯ, РЕКЛАМА, ОПТИМАЛЬНОЕ УПРАВЛЕНИЕ, ПРИНЦИП МАКСИМУМА.
Предмет дослідження - мінімізація коштів, що витрачаються на рекламу.
Мета цієї роботи - знаходження оптимального керування коштами, що витрачаються на рекламу.
Методи дослідження - принцип максимуму Понтрягіна, рівняння Белмана.
У роботі розглядається задача оптимального керування розміром суми коштів, що витрачаються на рекламу страхової діяльності для залучення додаткових клієнтів.
Областю застосування даної моделі є .
Ключові слова: СТРАХОВА КОМПАНІЯ, СТРАХОВІ ВНЕСКИ, СТРАХОВІ ВИПЛАТИ, МІНІМІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ОПТИМАЛЬНЕ КЕРУВАННЯ, ПРИНЦИП МАКСИМУМУ.
Объект исследования - страховая компания.
Предмет исследования - минимизация средств, расходуемых на рекламу.
Цель этой работы - нахождение оптимального управления средствами, расходуемыми на рекламу.
Методы исследования - принцип максимума Понтрягина, уравнение Беллмана.
В работе рассматривается задача оптимального управления размером суммы средств, расходуемых на рекламу страховой деятельности для привлечения дополнительных клиентов.
Областью применения данной модели является .
Ключевые слова: СТРАХОВАЯ КОМПАНИЯ, СТРАХОВЫЕ ВЗНОСЫ, СТРАХОВЫЕ ВЫПЛАТЫ, МИНИМИЗАЦИЯ, РЕКЛАМА, ОПТИМАЛЬНОЕ УПРАВЛЕНИЕ, ПРИНЦИП МАКСИМУМА.