Вид документа:

Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти
ЕОМ
Вишневський Є. О. Моделі розширюваних архітектур ігрових додатків : магістерська атестаційна робота, пояснювальна записка / Є. О. Вишневський ; кер. роботи проф. Руденко О.Г. ; ХНУРЕ, Кафедра Електронно-обчислювальних машин. – Харків, 2013. – 76 с. : CD


Статистика використання: Видач: 0

Анотація:
Об'єкт дослідження - архітектурні моделі програмного забезпечення. Мета роботи - з'ясувати які архітектурні моделі більш доречні для використання в комерційних ігрових додатках. Результатом роботи є ігровий двигун заснований на гнучкій архітектурі, яка дозволяє змінювати програмні компоненти, при цьому не впливаючи на користувальницький код який використовує ці компоненти.



С++, COTS, АРХIТЕКТУРНI СТИЛI, АРХIТЕКТУРНА ТОПОЛОГИЯ, СIНХРОНIЗАЦIЯ ДАНИХ, IГРОВИЙ ДВИГУН


. Object of research - software architectural models. Purpose - to find out which of the architectural models are more appropriate for use in commercial gaming applications. The result of the work is a game engine based on a flexible architecture that allows to change software components without affecting the user code that uses these components.



С++, COTS, ARCHITECTURAL STYLES, ARCHITECTURAL TOPOLOGY, DATA SYNCHRONIZATION, GAME ENGINE