ШІ
Тимохин Е. А. Процес самоорганізації в багато-агентних системах : дипломна робота, пояснювальна записка / Е. А. Тимохин ; кер. роботи ст. викл. Гребенюк В.О. ; ХНУРЕ, Кафедра Штучного інтелекту. – Харків, 2013. – 86 с. : CD
Тимохин Е. А. Процес самоорганізації в багато-агентних системах : дипломна робота, пояснювальна записка / Е. А. Тимохин ; кер. роботи ст. викл. Гребенюк В.О. ; ХНУРЕ, Кафедра Штучного інтелекту. – Харків, 2013. – 86 с. : CD
Статистика використання: Видач: 0
Анотація:
Метою дипломної роботи є пошук можливостей розвитку традиційного навчального середовища в напрямку багато-агентності і інтелектуальності, також аналіз і розробка інтелектуального багато-агентного навчального середовища.
Об'єктом дослідження є технологія інтелектуальних агентів і педагогічні агенти у складі навчальної системи, що володіють властивістю активності, тобто ініційовані зміною середовища.
Результатом дослідження є розробка прототипу багато-агентного інтерфейсу, програмної моделі навчальної системи в цілому.
САМООРГАНІЗАЦІЯ, НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ АГЕНТ, ПЕДАГОГІЧНИЙ АГЕНТ, БАГАТОАГЕНТНА СИСТЕМА, JADE, МУЛЬТИТАЧ-ЖЕСТИ
Целью дипломной работы является поиск возможностей развития традиционной обучающей среды в направлении многоагентности и интеллектуальности, а так же анализ и разработка интеллектуальной многоагентной обучающей среды.
Объектом исследования является технология интеллектуальных агентов а так же педагогические агенты в составе обучающей системы, обладающие свойством активности, то есть инициируемые изменением среды.
Результатом исследования является разработка прототипа многоагентного интерфейса, программной модели обучающей системы в целом.
САМООРГАНИЗАЦИЯ ОБУЧАЮЩАЯ СРЕДА, ЭЛЕКТРОННЫЙ УЧЕБНИК, ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫЙ АГЕНТ, ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ АГЕНТ, МНОГОАГЕНТНАЯ СИСТЕМА, JADE, МУЛЬТИТАЧ-ЖЕСТЫ
The purpose of diploma work is to find opportunities for the development of traditional learning environment in the multi-agent and intelligence direction, as well as the analysis and development of intelligent multi-agent learning environment.
The object of research is an analysis of the technology of intelligent agents as well as agents in the pedagogical training system with the property of the activity that is initiated by changes in the environment.
The result of the study is to develop a prototype multi-agent interface, the software model of the training system as a whole.
SELF ORGANISED LEARNING ENVIRONMENT, ONLINE TUTORIALS, INTILLIGENT AGENTS, PEDAGOGICAL AGENT, MULTI-AGENT SYSTEM, JADE, MULTI-TOUCH INPUT
Об'єктом дослідження є технологія інтелектуальних агентів і педагогічні агенти у складі навчальної системи, що володіють властивістю активності, тобто ініційовані зміною середовища.
Результатом дослідження є розробка прототипу багато-агентного інтерфейсу, програмної моделі навчальної системи в цілому.
САМООРГАНІЗАЦІЯ, НАВЧАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ АГЕНТ, ПЕДАГОГІЧНИЙ АГЕНТ, БАГАТОАГЕНТНА СИСТЕМА, JADE, МУЛЬТИТАЧ-ЖЕСТИ
Целью дипломной работы является поиск возможностей развития традиционной обучающей среды в направлении многоагентности и интеллектуальности, а так же анализ и разработка интеллектуальной многоагентной обучающей среды.
Объектом исследования является технология интеллектуальных агентов а так же педагогические агенты в составе обучающей системы, обладающие свойством активности, то есть инициируемые изменением среды.
Результатом исследования является разработка прототипа многоагентного интерфейса, программной модели обучающей системы в целом.
САМООРГАНИЗАЦИЯ ОБУЧАЮЩАЯ СРЕДА, ЭЛЕКТРОННЫЙ УЧЕБНИК, ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫЙ АГЕНТ, ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ АГЕНТ, МНОГОАГЕНТНАЯ СИСТЕМА, JADE, МУЛЬТИТАЧ-ЖЕСТЫ
The purpose of diploma work is to find opportunities for the development of traditional learning environment in the multi-agent and intelligence direction, as well as the analysis and development of intelligent multi-agent learning environment.
The object of research is an analysis of the technology of intelligent agents as well as agents in the pedagogical training system with the property of the activity that is initiated by changes in the environment.
The result of the study is to develop a prototype multi-agent interface, the software model of the training system as a whole.
SELF ORGANISED LEARNING ENVIRONMENT, ONLINE TUTORIALS, INTILLIGENT AGENTS, PEDAGOGICAL AGENT, MULTI-AGENT SYSTEM, JADE, MULTI-TOUCH INPUT